Helbred 23 Januar 2011!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-01-11 06:41

Stadigvaek en del rod med selvbillede/selvfoelelse!
Desuden er de noget andet der irritere naar
det er vaek!

En irriterende klemmende fysisk foelelse,
Den er der egentlig ogsaa imens, men jeg laegger
ikke saa meget maerke til den!

Det stammer fra en fejl der blev indsat,
Som antydede at noget som ikke er ens er ens!

Fejlen kraevede en del tortur at indsaette,
Og det er en stor del af det tortur der er saa
grimt at min hjerne paavirker med kvante mekanik!

Min underbevidsthed har gravet sig frem til
fejlen og den er "maend og kvinder er lige"

Menneskeheden kan selvfolgelig ikke
Fungere hvide der er nogen der vitterlig
tror det inde ved deres brainstem!

Det er saa grotesk, og uforligneligt med
Resten af af det der udgoer mennesker!

Det helt i orden at kvinder sidder og
"kagler, pludrer og antyder de er ligesaa
intelligente som maend, og at deres bevidsthed
tror det! (engang imellem)

Men det goer det ikke rigtigt!

Sandheden er selvfolgelig at maend ved bedre,
Og bliiver ved med det!

Skulle en brainstem blive manipuleret eller
torteret laenge nok til at tro det, doer den selvfolgelig!

For at den tror det kraever det selvfolgelig ogsaa at den
er skadet, eller kan den ikke acceptere noget usandt
som sandt!

Eller noget forkert som sandt!

Det kraever oedelaggelse af den, og den overlever
kun kort tid!!!

Samtidig skal den jo vide at den selv er vigtigere
Og bedre end andre brainstems!

Det er viljen til at leve! Der ellers blive fjernet!
Den skal til enhver tid vide at det er vigtigere
At vejrtraekning i den person den er del af,
Er vigtigere en i andre!

Det er dens funktion!

Saa det er bare at fjerne fejlene!

Den indre kerne i et levende vaesen skal
Til enhver tid vaere selvisk!!

Hvis det er grimt for mig, saa er det grimt for jer!

Den der med maend og kvinder har jeg heldigvis
haft fat paa!!

Bjoernholts og andres har jeg ogsaa haft fat paa!

Naa nu er det bare at faa resten vaek, komme
lidt ned i vaegt, kan godt taale at smide 30-40 kilo
da jeg har lagt lidt vaegt paa i loebet af aarene!!!!
Det er ikke saa slemt nu, som for et par aar siden!

(jeg husker nogen tale om at proeve,
at slukke noget, indsaette fejl inden under
Og starte det igang igen)

Foerst programmering, venten paa at jeg bliver
Kvante mekanisk af tortur
(egentlig var det de ville, at jeg skulle doe)
Og bagefter blev det programmering der blev
lavet inden brugt! fordi jeg ikke kunne aflives uden
at det blev opdaget!!!!!

Under alle omstaendigheder, naar man bliver
"Kvante mekanisk aktiv af tortur!"

Saa kraever det at noget er saa grimt og tortur agtigt,
saa forkert, at hjernen bliver kvante mekanisk aktiv
For at faa det vaek!

Det kraever saa ogsaa noget stoerstedel ville doe af!

En hulens masse neurons og glia celler, og
Viden der er til raadighed for ens brainstem
Og underbevidsthed naar den proever at rette op!!!

Desuden kan man med solid nok grundviden
udlede praktisk taget alting, og fjerne de fejl
der eventuelt er!

Og det er foraedderi at programmere vaelgerne
til at stemme paa et bestemt politisk parti med
Emdr og Hypnose!

Det er ikke foraedderi hvis en hjerne paavirker
direkte til at andre hjerner stemmer som den vil!!!
(kvante mekanik)

Det ene er tvang,tortur og forkerthed!

(det andet er ikke, det er evolution i aktion!)

--
Sane
Peter