22 Januar 2011!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-01-11 11:25

Ved at fjerne noget programmering!

Det er goer noget for dig selv du har lyst til
Her er det du har lyst til: faa din familie myrdet,
Og faa dig selv torteret ihjel!

Jeg har saa opdaget at jeg har mere lyst til:

At goere mig selv sund,rask,rig og magtfuld!

--
Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-01-11 12:10

On Sat, 22 Jan 2011 10:24:36 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:
> [...]

> Og faa dig selv torteret ihjel!

> Jeg har saa opdaget at jeg har mere lyst til:

> At goere mig selv sund,rask,rig og magtfuld!

Lugter braendt gummi!

Det jkan naeppe vaere sundt for antallet
Af Nerons og Glia celler!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-01-11 12:43

<sanepeter@gmail.com> wrote:
> [...]

> Og faa dig selv torteret ihjel!

> Jeg har saa opdaget at jeg har mere lyst til:

> At goere mig selv sund,rask,rig og magtfuld!

Naa, men idet mindste "Goer noget for folk religion"

Har faaet mig til at goere folk og religion!

Grunden til at jeg fik besked paa det, var saa at
Jeg kunne fremstaa som en religioes idiot!

Unified law of everything ud i begyndelsen
i ingentig!!!!!!!

Naa men de tkvante mekanisk er aegte!
Helvede eksistere!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-01-11 13:06

On Sat, 22 Jan 2011 11:42:43 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:

> [...]

> Grunden til at jeg fik besked paa det, var saa at
> Jeg kunne fremstaa som en religioes idiot!

> Unified law of everything ud i begyndelsen

Og det er ikke lykkedes at goere mig til Perverser,
Alkoholiker, Nazist, Pillemisbruger og resten!

Heldigvis!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-01-11 13:12

<sanepeter@gmail.com> wrote:

> [...]

> Grunden til at jeg fik besked paa det, var saa at
> Jeg kunne fremstaa som en religioes idiot!

> Unified law of everything ud i begyndelsen

Kors er det virkelig 13aar!

Jeg ved sku ikke helt hvordan jeg har overlevet!