Windows Live Mail - sorterer pludselig ikk~
Fra : Søren Bøgh Nielsen

Dato : 22-01-11 16:58

Hej

Jeg har hentet Windows Live Mail 2010 (ser det ud til), og denne er
pludselig blevet opgraderet til 2011. Nu kan jeg ikke længere sortere
meddelelser korrekt i nyhedsgrupperne.

Jeg havde tidligere sorteret meddeleser efter dato (nyeste øverst), men der
er ingen logik i det mere. F.eks. i denne gruppe: øverste tråd er fra d.
19.01, næste fra d. 20.01, den tredje fra 22.01, den fjerde fra d. 20.01 og
så bliver de ellers ældre og ældre - det er sgu da noget rod! Det samme gør
sig gældende i alle andre nyhedsgrupper.

Hvordan løser jeg dette problem? Et andet program er ikke rigtig nogen
option (been there done that).

Søren

Fra : emjeppesen

Dato : 22-01-11 18:31

Søren Bøgh Nielsen skrev:

> [...]
>så bliver de ellers ældre og ældre - det er sgu da noget rod! Det samme gør
>sig gældende i alle andre nyhedsgrupper.

Hvis der er kommet indlæg på en tråd den 22, så står den dato (19.),
som tråden er startet i sorteringskolonen.
Det er lidt irriterende.
Hilsen emj

Fra : Søren Bøgh Nielsen

Dato : 22-01-11 18:43

"emjeppesen" skrev i meddelelsen
>Hvis der er kommet indlæg på en tråd den 22, så står den dato (19.),
>som tråden er startet i sorteringskolonen.
>Det er lidt irriterende.

'Lidt' er vist en mild underdrivelse :)

Det er altså programmet, der ikke kan finde ud af en simpel sortering?

Søren

Fra : Ukendt

Dato : 23-01-11 15:13

Den 22-01-2011 16:58, Søren Bøgh Nielsen skrev:
> Hvordan løser jeg dette problem? Et andet program er ikke rigtig nogen
> option (been there done that).
>
> Søren

Det er jo helt og aldeles tåbeligt og ej heller mulighed for korrekt
citation (>). Windows Live Mail 2011 er beviset på, at en nyere udgave
ikke nødvendigvis er en bedre udgave.

Jeg opgiver og giver Thunderbird en chance mere - den kan da i det
mindste sortere korrekt :)

Søren