Windows Live Mail 2010
Fra : Mendoza

Dato : 22-01-11 12:47

?Hej...

Jeg har installeret WLM 2011, men det er da elendigt....
Nogen der ved hvor jeg kan hente WLM 2010? Kan man bare installere det oven
i 2011, eller er det ikke muligt at "downgrade"?

Fra : emjeppesen

Dato : 22-01-11 12:57

Mendoza skrev:

>Jeg har installeret WLM 2011, men det er da elendigt....

Hvorfor synes du det? det er da temmelig forbedret efter min
opfattelse¨

>Nogen der ved hvor jeg kan hente WLM 2010? Kan man bare installere det oven
>i 2011, eller er det ikke muligt at "downgrade"?

Du kan afinstallere programmet, men det vil ikke hjælpe dig at
installere 2010, da det hurtigt ville blive opdateret igen med windows
Update

Hilsen emj

Fra : Mendoza

Dato : 22-01-11 13:34

?

"emjeppesen" skrev i meddelelsen

Mendoza skrev:

> [...]

Du kan afinstallere programmet, men det vil ikke hjælpe dig at
installere 2010, da det hurtigt ville blive opdateret igen med windows

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jeg bruger WLM til usenet, og her har det nogle mangler i forhold til 2010.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 22-01-11 13:34

"Mendoza" <nogen@microsoft.com> skrev i meddelelsen
> Jeg har installeret WLM 2011, men det er da elendigt....
> Nogen der ved hvor jeg kan hente WLM 2010? Kan man bare installere det
> oven i 2011, eller er det ikke muligt at "downgrade"?

Mange oplever at de ikke er tilfredse med 2011, så der er mange hits på
Google:

http://www.google.dk/#hl=da&source=hp&biw=1436&bih=773&q=downgrade+windows+live+mail&aq=0&aqi=g4&aql=&oq=downgrade+windows+liv&fp=60b68aa05d187a6e

Jan

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 23-01-11 15:45

"Jan Vestergaard" <jan@jve.invalid> skrev i meddelelsen

> Mange oplever at de ikke er tilfredse med 2011, så der er mange
> [...]

Mendoza har ret - udgaven af WLM2011 er noget skrammel. Det er
for eksempel den udgave der IKKE kan lave indrykkende
citationsmærker og som jeg har bøvlet med i lang tid. De har fra
Microsoft sagt at man IKKE er i stand til at lave disse
indrykninger i WLM 2011, så jeg har installeret WLM 2010 og den
virker under Windows 7 64 bit upåklageligt, men det kræver at man
skal afinstallere hele WLM2011 - dvs. alle de øvrige
tillægsprogrammer til fordel for den ældre version, men så virker
det også.
Jeg kan ikke se synderlige forbedringer i 2011-udgaven. Jo, der
er nogle afsendelsesikoner og et par andre ting, men det er ikke
noget man egentlig savner. Jeg går ikke over til 2011 før de får
løst problemet med >.
Og nej, det er ikke sådan at Windows Update ændrer på
programmet -jeg har installeret det, hentet opdateringer, men der
er endnu ikke ændret ved 2010 til fordel for 2011.