Andet multimedie
Tekst vende den anden vej
Fra : Carjuth

Dato : 22-01-11 22:41

Rundt om en cirkel har jeg tekst stående så det følger cirklen rundt....

Når det er nået 180 grader rundt, vil jeg gerne have det vendt om så det
følger "det øverste af bogstaverne" Hvordan gør jeg det,,, ?

Hilsen
Carsten
carjuth

Fra : Carjuth

Dato : 25-01-11 20:20

har fundet ud af det

"Carjuth"
<junker-sletdennetekstforatmailemig@callisto-sletdennetekstforatmailemig.dk>

Fra : Aunty Cunt

Dato : 26-01-11 12:46

On Sat, 22 Jan 2011 22:40:38 +0100, "Carjuth"