Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Printe over flere sider i Aperture?
Fra : Jfo

Dato : 21-01-11 08:02

Jeg har et billede der er 3800 pix højt og det vil jeg gerne printe ud
på flere A4 sider, som jeg så vil sætte sammen bagefter. Men hvordan
får jeg Aperture til at printe på mere end én side?
Jeg er ny udi Aperture(!)

Mvh. Jon

Fra : Ole Pedersen

Dato : 23-01-11 10:47

Hej Jon

Hvis du kan bruge et andet program findes der:
easy poster printer
http://easy-poster-printer.en.softonic.com/
som kan gøre det for dig

hilsen
Ole

Fra : Ole Pedersen

Dato : 23-01-11 10:51

Ups
du bruger vist Mac og dette program er til windows, sorry

Ole

Fra : Langgaard

Dato : 24-01-11 11:13

On 23 Jan., 10:51, "Ole Pedersen" <olepeder...@ofir.dk> wrote:

> Ups
> du bruger vist Mac og dette program er til windows, sorry

Hej Ole

Dette er ikke nogen kritik, men du bør følge "reglerne" for brug af
grupperne. Det er ikke nogen lov, men velset at man svarer under det
man vil svare på, det giver også et bedre overblik når man læser
tråden.

Bare et tip

--
Mvh Langgaard