Outlook 2007: Genoprettet mappe
Fra : Carjuth

Dato : 21-01-11 22:51

Hej

Min Outlook gik i stykker. Jeg bleb anbefalet at køre scanpst. Det hjalp så
jeg kunne åbne pst-filen med alle mune mails

Outlook placerede alle mails i en mappe som hedder Genoprettet Mappe 8082
Der var ikke en Indbakke.

Jeg har så oprettet en Indbakke som hedder "Indbakke" og placeret alle mine
undermapper i Indbakken

Problemet er nu at alle nye mails stadig ryger ned Genoprettet Mappe...

Jeg prøvede at slette Genoprettet mappe, men så siger den ved opstart, at
den ikke kan finde standarmapper og kan slet ikke starte op.

Heldigvis tog jeg en kopi af pst inden jeg slettede Genoprettet mapppe, så
jeg igen kunne re-etablere en outlook.

Men problemet er fortsat at ALLE nye mails ryger i Genoprettede mails

Hilsen
Carsten
carjuth