Evolution på andre planeter
Fra : Kall, Mogens

Dato : 20-01-11 11:44

Videnskab.dk skriver i dag noget om evolusion:

=== citat start ===

Evolution på andre planeter

20. januar 2011 kl. 10:04

EVOLUTIONSBLOGGEN: Selvom liv udvikler sig på en helt
anden planet, vil der stadig være en hel del genkendelige faktorer, der
gør sig gældende.

Læs mere ...
http://www.videnskab.dk/composite-6072.htm
?utm_source=nyhedsbrev&utm_medium=email&utm_campaign=dato-20-1

=== citat slut ===

Bl.a. står der endvidere ...

"Organismer der lever af solens energi vil skulle konkurrere om at komme
højest. ... "

På tilsvarende vis må det antages mht. *konkurrence* mellem mobile organismer,
herunder intelligente væsener, apropos Darwins teorier.

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael.
Last OUTPUT: 11891 news:4cf621b0$0$23759$14726298@news.sunsite.dk
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 11979

Fra : Per

Dato : 23-01-11 20:26

Kall, Mogens wrote:
> [...]
>

> På tilsvarende vis må det antages mht. *konkurrence* mellem mobile
> organismer, herunder intelligente væsener, apropos Darwins teorier.

Her står der, at vi er helt alene !

http://www.bt.dk/utroligt-men-sandt/astronomer-vi-er-helt-alene-i-universet

/ Per

Fra : Martin Larsen

Dato : 23-01-11 22:03

On 01/23/2011 08:26 PM, Per wrote:

> Her står der, at vi er helt alene !
>
> http://www.bt.dk/utroligt-men-sandt/astronomer-vi-er-helt-alene-i-universet

Resultaterne fra Keplermissionen vil kunne give et svar på hyppigheden
af planeter med Jordstørrelse og med G-type sol som vores. Disse svar
kommer vist først om et års tid, så den pgl astronom lider måske af
religiøse fordomme.
Dog, hvis det er færre end ca 1 ud 500 sole der har en Jord, så vil
svaret nok ikke komme i denne omgang.

Mvh
Martin

Fra : Kall, Mogens

Dato : 24-01-11 12:35

"Per" <mesked@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:4d3c8119$0$56776$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Her står der, at vi er helt alene !
>
> http://www.bt.dk/utroligt-men-sandt/astronomer-vi-er-helt-alene-i-universet
>
> / Per

Indrømme skal jeg da, at vi ikke ligefrem er blevet kimet ned, og dermed
kan vi med det samme *konkludere*, at biologisk liv i Universet er noget
yderst sjældent !

Men dertil ligefrem at postå, at vi er helt alene, er for hurtig en konklusion at
drage, fordi ...

Der findes en *videnskabelig* forklaring på, HVORFOR vi ikke er blevet
kimet ned endnu (med interstellare radio-budskaber fra en anden civilisation),
men denne forklaring kan ikke offentliggøres førend hele koden er knækket
i SETI-test-programmet. Se evt. ...
https://sites.google.com/site/setiv103/home

.... hvor der for øvrigt fortsat er 10.000 dask i dusør til den, som først afkoder
budskabet (et simuleret signal fra rummet) ...

Dernæst må jeg vedstå, at meget tyder på, at vi rent faktisk allerede har haft
et besøg fra Rummet i Oldtiden for heved 2-3000 år siden, og at de givetvis
fortsat er her i vort solsystem. Meget tyder i hvert fald på det. Læs nærmere herom
på min hjemmeside ...
https://sites.google.com/site/theservantofmichaelshomepage/Home

Last OUTPUT: 12002 news:4d3d5e18$0$23764$14726298@news.sunsite.dk
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 12003