Godt open source eller freeware web design~
Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 20-01-11 06:37

Hej NG.

Nogen som kan anbefale et godt open source eller freeware web design
program, måske ala DreamWeaver ?

--
Christian

Fra : Tommy Hansen

Dato : 20-01-11 14:52

>Nogen som kan anbefale et godt open source eller freeware web design
>program, måske ala DreamWeaver ?

Jeg er egentlig godt tilfreds med Sharepoint Designer 2007 den er gratis
og kan hentes på Microsofts side og minder meget om DreamWeaver

Vh
Tommy

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 20-01-11 06:56

On 20 Jan., 14:52, "Tommy Hansen" <tommyhhFJ...@webspeed.dk> wrote:

> Jeg er egentlig godt tilfreds med Sharepoint Designer 2007 den er gratis
> og kan hentes på Microsofts side og minder meget om DreamWeaver

Mange tak, den vil jeg bestemt kigge på.

--
Christian

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 20-01-11 16:34

Det er måske værd at kikke på Microsoft Webmatrix:
http://www.microsoft.com/web/category/learn

Den kan arbejde sammen med i stort set alle CMSer der findes, såsom
Drupal, Joomla, Wordpress og Umbraco bare for at nævne nogle få
stykker.
Støtter både *nix servere og Windows servere.

Regards Jens Peter Karlsen.