Helbred 19 Januar 2011
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-01-11 12:40

Har faaet det lidt bedre!
Men der er programmeret tvivl og usikkerhed
Dybt ind i psyken, gjort med emdr!
(smertesignaler send ind til brainstem og
limbic system)

Det er gjort i 1998-2003 der omkring!

Noget af det genopbygger sig selv om nattten
Naar jeg sover!

Men jeg vaagnede som skrevet, lidt mere op
Den fysiske foelelse omkring naesen
Var den rigtige(signaler til limbic og brainstem)

Men foeles helt forkert sammenlignet med
Foer emdr i 1998!

Den har vaeret kunstig i lang tid!
(forkert, ihvertfald i en del aar nu)

Var ligeved at gaa i en faelde og beskrive det som:

DJ Aevl sad og lavede noget efter jeg blev torteret
Kvante mekanisk aktiv den gang(programmeret)

Foremaalet var at det skulle vaere mere svaert at vaagne
Op og huske den rigtige foelelse i min krop, hvordan
Det foeles at vaere mig!!

Det er ogsaa med til at forstaerke den usikkerhed og
tvivl der blev sat ind!!!!

Forsoeg paa at aendre mit selvsyn og selvbillede,
Isaer lige nu!!!

--
Sane
Peter