Fuld moms-betaling, og herefter returnerin~
Fra : Michael Salomonsen

Dato : 19-01-11 18:46

Jeg har købt nogle bøger (erhvervsmæssigt) hos amazon.co.uk - her
faktureres i første omgang med fuld (25%) moms, hvorefter de 7-14 dage
efter returnerer momsen. Hvorledes bogføres momsen her?.. Som normal
købsmoms, og returneringen så som EU-moms eller?

-Michael

Fra : Ralph

Dato : 19-01-11 21:40

"Michael Salomonsen" <michael@misFJERNMIGanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> efter returnerer momsen. Hvorledes bogføres momsen her?.. Som normal
> købsmoms, og returneringen så som EU-moms eller?

Jeg ville bogføre det som dansk køb, når momsen så kommer retur vil jeg
debitere som en alm. bankoverførsel.
Det burde SKAT og revisor kunne gennemskue/acceptere.

--
Ralph