hulstørrelse til RJ45-kabel?
Fra : Leif Neland

Dato : 19-01-11 10:46

Hvor stort hul skal jeg bore for at få kablet fra skyline-antennen
gennem loftet? Det slutter i et RJ45-stik med den sædvanlige gummimuffe
over tappen.

Leif

Svar udbedes inden kl. 12 i dag; der kommer teknikeren

Fra : Lars Kongshøj

Dato : 19-01-11 21:51

Den 19/01/11 10.46, Leif Neland skrev:
> [...]
> over tappen.
> Svar udbedes inden kl. 12 i dag; der kommer teknikeren

For sent svar, men min erfaring er at 14 mm med nød og næppe kan gøre det.

/Lars

Fra : Leif Neland

Dato : 19-01-11 22:39

Den 19-01-2011 21:51, Lars Kongshøj skrev:

> For sent svar, men min erfaring er at 14 mm med nød og næppe kan gøre det.
>
> /Lars

Nå, det var ligegyldigt: han kom med en kabelrulle med sort
vejrbestandigt skærmet ethernet, borede igennem ydervæggen, og kablet
blev den længde, jeg ville have.

Desværre svigtede mit øjemål, da jeg skulle måle hvor langt kablet
skulle være; jeg fik ikke lagt nok til af omvej bag reoler i kontoret,
så kablet slutter i bunden af mit "serverskab"

Men ellers, så kører det fint, præcist de 4/1 Mb/s, jeg havde bestilt.
Måske man skulle ofre en tier mere pr måned for 6/1...

Leif

Fra : Max

Dato : 19-01-11 22:44

Hej Leif

> Men ellers, så kører det fint, præcist de 4/1 Mb/s, jeg havde bestilt.
> Måske man skulle ofre en tier mere pr måned for 6/1...

Jeg har 4/1 og ville gerne give en tier mere for at få 4/2.

Max

Fra : Leif Neland

Dato : 20-01-11 01:11

Den 19-01-2011 22:43, Max skrev:
> Hej Leif

> Jeg har 4/1 og ville gerne give en tier mere for at få 4/2.

Det koster desværre 106 kr mere.

Deres priser er en ikke-monoton funktion; det koster mere at gå både
under og over hastighederne i deres pakkepriser.

Leif

Fra : Lars Kongshøj

Dato : 19-01-11 21:54

PS. Gruppen du FUTtede til, dk.edb.netværk, findes ikke med den stavning
Thunderbird kunne i hvert fald ikke overtale dotsrc.org til at
modtage artiklen.

/Lars