Andet helbred
HelleBirg.. 3068
CLAN 2619
piaskov 2118
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-01-11 10:49

ramt af svineri!

Plamager oven paa kaffen, fyldte op med
noget instant kaffe og noget vand!

Varmede det i Microboelge ovnen!

Og saa var der plamaher ovenpaa!

Det er ulempen ved at faa at vide

"Goer alting paa en maade der er grim for dig"

"Forstaa alting paa en maade der er vaerst for dig selv"

Og

"Du maa kun goere det der er absolut livsnoedvendig
for dig selv"

Bliver man ramt af noget svineri, saa er det kun det
Der er livsnoedvendiigt at fjerne der bliver fjernet!

Man gaar paa graensen af doeden hele tiden!
Eller besvimelse, det er simpelthen et krav,
at jeg skal vaere villig til at slaa mig selv
Ihjel ved den mindste smule ubehag!

Jeg har nogle billeder liggende paa min mobil telefon
Folk ville tro er loegn!

Og det er Quantum Engalment!
paavirkning af individuelle atomer
i kombination med en singularitet
gennem tiden!

Og ligesaa snart jeg ikke er villig til at aflive mig
selv, saa er det paa graensen til besvimelse hele tiden!

--
Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-01-11 10:56

On Tue, 18 Jan 2011 09:49:11 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:
> [...]

> Og ligesaa snart jeg ikke er villig til at aflive mig
> selv, saa er det paa graensen til besvimelse hele tiden!

Det er saa endnu en grund til det kvante mekaniske
Mareridts(Helvede) eksistens!

Er det grimt for mig, saa er det grimt for jer selv!
Det i goer ved mig, sker for jer selv!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-01-11 10:57

<sanepeter@gmail.com> wrote:
> [...]

> Og ligesaa snart jeg ikke er villig til at aflive mig
> selv, saa er det paa graensen til besvimelse hele tiden!

Og ja

Alle religioese mirakler er kvante mekanik!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-01-11 11:02

<sanepeter@gmail.com> wrote:
> [...]

> Og ligesaa snart jeg ikke er villig til at aflive mig
> selv, saa er det paa graensen til besvimelse hele tiden!

Kaffe olier???

Vil i have Vand med Instant kaffe i raffinaderier,diesel
tanke, benzin tanke????

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-01-11 11:07

On Tue, 18 Jan 2011 10:02:28 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:

> Kaffe olier???

> Vil i have Vand med Instant kaffe i raffinaderier,diesel
> [...]

Og jeg koerer ikke engang bil, det har nok reddet
mit liv!!!

Jeg burde egentlig se at faa lavet et koere kort!
Jeg blev lovet et af forsveret dengang i 93!

Lille og Stort!
Det har irriteret mig lige siden!
(at der ikke var raad til det, der skulle spares)