Noebbet!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-01-11 08:31

Naa, jeg fandt ud af hele Nøbbet vs Nøbber
som jeg naevnte tidligere!

Indlaegget er blevet slettet af en eller anden grund

Det har vaeret saa irriterende at finde ud af hvorfor
og hvordan jeg ikke kunne faa det R vaek!

Og fandt ud af sidste bogstavi i mit fornavn
(Det jeg er doebt til i den Kristne kirke)
er jo R!

Og det andet er et bynavn som jeg blev kaldt
i forsvaret! (1993 deromkring)

Det har brudt ind i den visuelle del ogsaa,
hvis jeg ser bogstaverne for mig bliver det lavet om til et r
jeg har heldigvis ikke sagt det hoejt!

Jeg er ret sikker paa at Bjoernholt og DJ Aevl har
opdaget det, og gjort boevl der med vilje, saaledes at
jeg fjerner effekten af deres udtalelser, og saa er der
aabenbart stadigvaek noget galt!

De sad og snakkede om at jeg ville vaagne op som en anden!

--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr