Andet helbred
HelleBirg.. 3068
CLAN 2619
piaskov 2118
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-01-11 06:24

Mangler ca. 60 procent af IK sammenlignet med
foer Emdr og Tortur programmerinngen!
Jeg tror det melatonin manglel der rammer
Saa det burde burde gaa hurtig ned af bakke
nu, det er det angreb med emdr der oedelaegger
Soevn og stopper meltonin produktion i
koglekirtlen, der stripper hjernen for
dens anti-oxidant panser, der beskytter den
mod frie radikaler! Cellerne er konstant ramt
og det forsvar naturen har givet hjernen er
blevet torteret ud af funktion!

Naa, burde egentlig goere lidt rent!
Men der koere saa meget programmering
rundt derinde at det maa vente!

Naa men i det mindste goer
Min brainstem "det aabsolut livsnoedvendige"
Og jeg har bevist evnerne til at goere feks.
Instant kaffe i en kop med rent varmt vand
Jeg lige havde taget ud af microboelge ovnen!

Og bagefter bilde mig selv ind at jeg ikke
Havde gjort det, og forsoege at bilde mig
selv ind at det var indbildning
"programmering"

Og det er Quantum Entangelment,
Og manipulation af individuelle atomer
paa den maade!
I det her tilfaelde "vandet i koppen"

Jeg tror der er blevet brugt en del
regnekraft paa at planlaegge det skal
bruges naar jeg er "den onde" goere havet
til blod og regne blod og saa videre!

Indtil videre saa er min brainstem vist igang,
Med at goere knogler og brusk som da jeg
var yngre, det vil passe mig fint med da jeg var
ude paa scanglas!!

Det samme gaelder egentlig hjernemassen
ogsaa!

Fjerne plak fra blodaare, goere mit hjerte til en atomar
noejagtig kopi af dengang ogsaa!

Lever, nyre og saa videre!

Det med hjernemassen har vist sig lidt
anderledes, det virker som om at det
Bliver fortolket som de signaler Neurons
Og Glia cellerne sender istedet for
Dem selv!

Men det de skal paavirkes er ikke signalerne
de sender(ikke til andet end at fjerne programmering)
Men det der sender dem

Axon, dendrites osv..

Hvis det bliver gjort i sektioner burde det kunne lade
Sig goere den naermeste teknologiske analogi
er vel egentlig at lave en processors and,or,nor
gates og L1,L2 cache om, mens den koere et program,
der sidder og styre ombygningen/reperationen!

Det vil saa krave et scanning tunneling miscoscope
Og ikke vaere saerligt effektivt, men kunne godt
lade sig goere!

At flytte rundt paa de individuelle atomer!

Kvante mekanik er langt mere effektivt!

--
Sane
Peter