Hvilket net benytter Bibob?
Fra : Anders T. Nielsen

Dato : 17-01-11 22:10

Hej

Jeg har næsten ingen mobil-dækning med 3 her langt ude på landet hvor
jeg bor.
Min kæreste benytter Callme og har ingen problemer. Overvejer også
Callme, men kunne også godt tænke mig at kigge nærmere på Bibob.
Hvis telefonselskabs sendenet benytter de?

Mvh
Anders

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 17-01-11 22:22

http://www.bibob.dk/hjaelp/daekning/hvilket-net-benytter-bibob/

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 18-01-11 10:47

Anders T. Nielsen forklarede:
> Hvis telefonselskabs sendenet benytter de?

http://www.bibob.dk/hjaelp/daekning/hvilket-net-benytter-bibob/

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Chano Andersen

Dato : 18-01-11 18:12

Den 17-01-2011 22:09, Anders T. Nielsen skrev:
> Min kæreste benytter Callme og har ingen problemer. Overvejer også

CallMe benytter Telias net...

> Callme, men kunne også godt tænke mig at kigge nærmere på Bibob.
> Hvis telefonselskabs sendenet benytter de?

Bibob benytter Telenors net. De er i øvrigt også ejet af Telenor..

- Chano Andersen

Fra : Lars Raaby

Dato : 23-01-11 12:58

> [...]
> Callme, men kunne også godt tænke mig at kigge nærmere på Bibob.
> Hvis telefonselskabs sendenet benytter de?

Som alle andre skriver bruger de Telenor.
Er dækningen ikke god nok er det umuligt at klager over deres
dårlige dækning. Her hvor jeg bor er deres 3G dækning rigtig dårlig.
Jeg skrev til BiBoB at de havde en dårlig 3G dækning. BiBoB skrev
tilbage at jeg skulle klage til Telenor. Telenor skrev at da jeg
ikke var kunde hos dem skulle jeg klage til min udbyder.... det
hele kørte rundt i ring. Så blev jeg kunde hos Telmore igen.

--
Venlig Hilsen
Lars Raaby