Psycho!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-01-11 19:10

Der er forsoegt sat lighedstegn i mit
Selv billede, selvsyn og selv opfattelse

Mellem mig selv og en anden person som jeg
Altid har set ned paa!

Der skete det i 2-3 klasse at jeg var paa
hospitalet i 3 maaneder, jeg sad i korestol
i et stykke tid!
(jeg sad lige og saa paa nogle billeder fra hospitalet)

Jeg boede i byen Ballerup pa Sjaelland,
og efter at have vaeret paa hospitalet!

Blev jeg af Ballerup Kommune sendt til Jylland
Vejerslev og gik paa Tungelundskolen,
Da jeg ankom, hilste jeg paa Christian
Ogsaa fra Ballerup, sagde dav og fortalte
hvor jeg kom fra, han svarede noget med han ogsaa
kom fra Ballerup!

Og huskede at nogle af hans venner satte ildd til en personi en
koerestol over for Ballerup-centeret
(jeg ved ved stadigvaek ikke om han loej egentlig!)
Jeg har aldrig gidet undersoege det!

Under alle omstaendigheder roevpulede og
Bankede jeg ham!(ellers tror jeg ikke jeg havde vaeret
i live idag) det var en udtalelse om at stikke en blyant
Op i naesen paa mig naar jeg sov!

Der gjorde udslaget!

Naa men under all omstaendigheder, goer det
Ikke nogen til homoseksuel, og jeg ved selv
Hvad der har hzaft interesse paa det omraade!

Hvis jeg var saadan en, saa ville jeg bare skrive det!
Jeg tror faktisk jeg postede billeder fra hodpitalet
paa jubii for et stykke tid siden!

Jeg flyttede ned til min morbror og hans kone paa
Lolland da jeg gik i 5.klasse!

Grunden til at jeg naevner det, er at det vitterlig
er ret irriterende!

At nogen forsoeger at sobotere ens personlighed
Ved at sige at "du skal vaere som dem man foragter!"

Det er noget med personlighed og opfoersel, selsyn osv.
Under alle omstaendiger skal det vaek fra min personlighed
Og kernen skal vaere som inden emdr/tortur programmering!

Et hvilket som helst tidspunkt mellem 12 og 25!
Den kerne der naegter at bakke ned over for Sindsyge
Sadistiske landsforraeddere, som tror de maa programmere
Folk til at stemme pa et bestemt politisk parti!

Den kerne som gjorde og goer det muligt at paavirke
Med kvante mekanik, fordi der bliver stridtet saa meget
imod programmering og punktet midt imellem,
Renheden og Beskidtheden er der hvor det sker!

Beskidtheden, Bjoernholts og det politiske parti DF's
forkertheder!!

--
Sane
Peter

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 17-01-11 18:15

Find een du stoler på og fortæl, eller inviter Jehovas vidner indenfor.
Deres dagsorden er at frelse mennesker fra den yderste dag, så mon ikke
at de også har plads til dig (rådet er helt uden bagtanker eller skjult
dagsorden, men det tror du nok ikke på)

- cep

Fra : Jens Bruun

Dato : 17-01-11 19:46

Claus E. Petersen <snurrberget@REMOVEyahoo.com> skrev i meddelelsen
4d34791e$0$36586$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> [...]
> så mon ikke at de også har plads til dig (rådet er helt uden
> bagtanker eller skjult dagsorden, men det tror du nok ikke på)

Den tid på dagen?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 18-01-11 06:14

Den 17-01-2011 19:45, Jens Bruun skrev:
> Claus E. Petersen<snurrberget@REMOVEyahoo.com> skrev i meddelelsen
> 4d34791e$0$36586$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Den tid på dagen?

De ringede på døren for 4 dage siden, og jeg blev overbevist

- cep

Fra : Jens Bruun

Dato : 19-01-11 15:56

Claus E. Petersen <snurrberget@REMOVEyahoo.com> skrev i meddelelsen
4d3521a2$0$36576$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> De ringede på døren for 4 dage siden, og jeg blev overbevist

Om hvad? At du bør komme i alkoholbehandling?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 22-01-11 04:38

Den 19-01-2011 15:56, Jens Bruun skrev:
> Claus E. Petersen<snurrberget@REMOVEyahoo.com> skrev i meddelelsen
> 4d3521a2$0$36576$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Om hvad? At du bør komme i alkoholbehandling?

Hvad fa.... er "alkoholbehandling"?

- cep

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-01-11 19:23

On Mon, 17 Jan 2011 18:10:15 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:
> [...]

> imod programmering og punktet midt imellem,
> Renheden og Beskidtheden er der hvor det sker!

> Beskidtheden, Bjoernholts og det politiske parti DF's

Rettet en stavefejl eller to!
(det er faktisk blevet en del bedre)

Naa men under alle omstaendigheder saa er
Han vel blevet myrdet idag, psykopath ungen
Christian!

I ved selv hvordan de er Homoerne,
jeg gaar ud fra han er saadan en!

(endnu et forsoeg paa at goere mig til en
perverser "du skal blive alt det du foragter!")