Sex ting og sex lyst og foelelser!(17 Janu~
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-01-11 10:54

XXX

Jeg er endelig begyndt at faa fat der hvor jeg
skal naar det drejer sig om at rette sex lyst til!

Og oveni det, har jeg faaet lidt indsigt i mig selv!

Quantum Entangelment paavirkning igennem en
Singularitet!

Jeg har hele tiden undret mig over hvorfor at
Jeg foeler mig ked af det efter sex(ejakulation)
(ihvertfald foer tortur og programmering)

Det er simpelthen fordi jeg ved, at eventuelt afkom
nok ryger i det kvante mekaniske mareridt Helvede!

Jeg har trods alt bygget det!

Og har forklaret mig selv tingene!
(jeg ved ihvertfald mindst en anden person
har haft det saadan)

Det kan ogsaa godt vaere det er medfoelelse for
kvinden, eller saa for H nu er livet som fri nok
slut og det er paa tiden at logge ud af virkeligheden

Medfoelelse: hun skal trods alt vade rundt i 9 maaneder!

--
Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-01-11 11:07

On Mon, 17 Jan 2011 09:53:35 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:
> [...]

> slut og det er paa tiden at logge ud af virkeligheden

> Medfoelelse: hun skal trods alt vade rundt i 9 maaneder!

Jesus Kristus havde det paa samme maade,
min skyld!

Praester er coelibate osv. ihvertflad katoliker!
Dem der protestere er lidt anderledes!

Og ja, jeg har bevist manipulation af individuelle
Atomer i folks Neurons, til feks at goere dem skeloejede
Tv kanalen TV2-News!

Og en masse andre ting!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-01-11 11:53

On Mon, 17 Jan 2011 10:07:29 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:

> [...]

> Dem der protestere er lidt anderledes!

> Og ja, jeg har bevist manipulation af individuelle
> Atomer i folks Neurons, til feks at goere dem skeloejede

Der staar saa mit konto nummer!

Og med Bjoernholts paastand i under-bevidstheden
Om at GUD skal vaere en Sadist!

Syntes je i har fortjent Helvedes Fejlsikring' s
Fortolkning af "Tortur Oekonomi"

En Valuta's vaerdi er der fordi den er bakket
op af vaerdifulde ting!

Foer i tiden guld, i nationens nartionalbank!
Det vil sige pengesedler er egentlig bare et ejerbevis
Der siger man har saa meget guld i nationalbanken,
Pengesedlen er bare nemmere at baere rundt paa!

Det derfor den er vaerdifuld!

Tortur Oekonomi:

De 10 eller 100 tusinder mennesker med mindst
Af landetas nationale valuta, maalt paa indestaaende
i Pengeinstitutter henover et aar, bliver torteret
ihjel offentligt henover 12 timer!

Det goer valutaen vaerdifuld at have!

Den er bakket op af magt!