Noget mere Helbred 15-16 Januar 2011!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 16-01-11 17:24

Glemte at slaa min slaa for doeren
Da jeg sov!

Burgerwachter metal slaa man slaar
til med foden!

(det er ret vigtigt naar man er programmeret!)

Bjoernholt og Co. Syntes det er sjovt at vade
ind hos folk der sover(kunstig soevn pga. emdr)
Sige et ord eller to, og goere ting ved folk!

Softwarenn i mit alarm system, er stadigvaek lavet
om!!!(Houseguard)

Den indbyggede walk test, som man kan slaa til,
Og der kommer en bip lyd naar en sensor bliver
aktiveret!

Den selvsamme bip lyd er det meningen skal
komme hvis door chime funktionen i alarmen
er slaaet til!

Altsaa hvis doeren aabnes og alarmen ikke er slaaet
til!

Saa burde der komme en bip lyd ligesom feks.
i en forretning!

Det virkede fint i starten!

Jeg gaar ud fra at Bjoernholt bare har nogle sadister
Til at gaa rundt og tage i doerhaandtag!
(for at se ad)

Det er 13 aar siden jeg har vaeret vaagen
Efter at gaa med til at proeve noget emdr
For at se om det kan hjaelpe paa en depression!

Dengang, var jeg anset for at vaere en usindsyg,
var lovlydig og har aldrig begaaet nogle forbrydelser!

Jeg blev torteret Kvante Mekanisk Aktiv!

Syntes i selv, at jeg har nogen grund til at
Goere det mindsate andet end at smide folk
i det kvante mekaniske mareridt?

Og jeg har bevist det er aegte!

Og jeg har gjort Jordskaelv paa Haiti
(Tetradoo Toxiner var i brug der!)

--
Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 16-01-11 17:35

On Sun, 16 Jan 2011 16:24:04 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:
> [...]

> Jeg blev torteret Kvante Mekanisk Aktiv!

> Syntes i selv, at jeg har nogen grund til at
> Goere det mindste andet end at smide folk

Rettede lige en stavefejl! (programmeret ind)
Mindste istedet for minsdta eller noget i den retning!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 16-01-11 17:44

On Sun, 16 Jan 2011 16:34:53 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:

> Rettede lige en stavefejl! (programmeret ind)
> Mindste istedet for minsdta eller noget i den retning!

> [...]

Deusden saa virker det som om at jeg foeler at
Jeg er et dumt svin og er blevet lidt ond!!!

Det kan slet ikke virke inde i hjernen paa mig
overhovedet eller rettere i hovedet!

Det er derfor at i kommer i Helvede for altid!

Jeg skal altid have ret,jeg skal altid vaere den gode
Ellers gaar universet i stykker langsomt men sikkert!

Alle religioese Mirakler er Kvante Mekanik!

Universet kan simpelthen ikkem eksistere
hvis den staerkeste er svag!

Ond er altid svag!

Uanset hvad!