Helbred 16 Januar 2011
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 16-01-11 15:26

Sex lyst virker igen!

Og ingen perversioner, dvs. Ingen homoseksualitet,
ingen sadisme(Heller ikke med Bodil Egebergs
og Sadist Nazisten som paastod hun var en Joede
og muligvis ogsaa var det forsoeg paa at omdefinere
Hvad en sadist er, ifoelge dem er det aabenbart
alle maend!

(Istedet for dem som bliver seksuelt ophidsede af
At paafoere andre fysisk smerte eller ved at se
andre paafoert fysisk smerte)

Det er saa bare endnu en grund til at alle
Kvinder muligvis kommer i det
kvante mekaniske mareridt
for altid naar de doer!

Og jeg har bygget det!

Jeg er trods alt tortur programmeret til at goere
Noget for folks religion!

Hvilket kraver at der baade er folk og religion!

Og det er Kvante Mekanik!

Og eftersom der efterhaannden er for sent
Som 37 aarig at bygge en ordentlig formue
Og Harem, saa er det slut for alle kvinder
Der nogensinde har eksisteret uanset
Religion eller hudfarve!!!!

De ryger i skraldespanden, da de aldrig har
gjort noget af vaerdi og heller aldrig kommer til det!!

I vaerdiloese for altid, foerst i live og derefter for
altid i den eveige tortur, og altid er lang tid!

--
Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 16-01-11 15:32

On Sun, 16 Jan 2011 14:26:24 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:
> [...]

> I vaerdiloese for altid, foerst i live og derefter for
> altid i den eveige tortur, og altid er lang tid!

Og jeg gider ikke have grimme kvinder rendende!
Saa er hele evolutionen ligegyldig!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 16-01-11 15:44

On Sun, 16 Jan 2011 14:31:46 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:

> Og jeg gider ikke have grimme kvinder rendende!
> [...]

Og det er saa egentlig afslutningen paa Kristendommen,
Laeg maerke til "dommen"

Og den har vaeret en stor fejltagelse som jeg aldrig
burde have gjort!

Og Jesus Kristus har ikke gjort noget forkert!

Scientologerne er ogsaa en fejltagelse og ham
Jeg fik til at grundlaegge dem, har gjort noget
forkert!

Hvilket er grunden til at han er i Helvede!

Joederne ryger ogsaa i, ligesom Hinduer,
Og resten inklusiv Ateister!

De eneste der gaar fri er Muslimer!
Med undtagelse af mulivis de kvindelige Muslimer!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 16-01-11 15:56

On Sun, 16 Jan 2011 14:43:35 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:

> [...]

> Og resten inklusiv Ateister!

> De eneste der gaar fri er Muslimer!
> Med undtagelse af mulivis de kvindelige Muslimer!

Alle kvinder over 28 er grimme!
De fleste er ogsaa foer er 28!

30 procent er acceptable,
10 procent er nogen
Jeg gider have sex med!

Uden programmering der binder mig i hovedet
Havde 10 procent vaeret acceptable,
Og resten nogen jeg gad have sex med!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 16-01-11 16:00

On Sun, 16 Jan 2011 14:56:14 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:
> Uden programmering der binder mig i hovedet
> Havde 10 procent vaeret acceptable,
> Og resten nogen jeg gad have sex med!

Altsaa af dem under 28!