Endnu en retssag
Fra : Marianne Hellemose

Dato : 17-01-11 18:25

D. 1 Februar, skal kattehandler Charlotte Kofoed for 3'de gang for retten,
osse denne gang for vanrøgt, af 9 katte.

Jeg vil gerne opfordre alle der har mulighed for det, om at møde op, så vi
sammen kan vise myndigheder, medier og andre, at
vi er nogle der tager katte/dyrevelfærd seriøst.

Det foregår i Randers Domhus, retsal B, kl 9.00 Tirsdag d. 1/2 -11

Skulle nogle have glemt hvem det er, kan man læse om hende her
http://galleri.kattetrivsel.dk/#1.0

Marianne Cat Hellemose
***Ailurophil***

"the greatness of a nation and its moral progress,
Mahatma Ghandi

Fra : Tove Krieger

Dato : 17-01-11 21:32

"Marianne Hellemose" <cats@webnetmail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Det foregår i Randers Domhus, retsal B, kl 9.00 Tirsdag d. 1/2 -11
>
> Skulle nogle have glemt hvem det er, kan man læse om hende her

Bliver det kvindemenneske da aldrig klogere. Dette retsmøde ender vel også
bare med at der bliver sagt "fy" til hende, og så får hun en bøde, hvorefter
der ikke sker mere. Hun skulle have en ordentlig endefuld skulle hun, og en
straf der kan mærkes.

Jeg bor desværre på Sjælland, ellers kunne det have været interessant at
være med til at vise myndighederne, at det efterhånden kan være nok med
hendes vanrøgt. Hun skulle selv prøve det.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Allan G

Dato : 06-02-11 13:39

"Marianne Hellemose" <cats@webnetmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ***Ailurophil***
>
> "the greatness of a nation and its moral progress,
> can be judged by how its animals are treated"

hej marianne
Hvordan gik det så, hvad skete, hvad var dommen ?
jeg følger lidt med når jeg kan

Mvh Allan

Fra : Heidi

Dato : 06-02-11 16:24

Ja, hvordan gik det?

Hilsen Heidi
Miver og Mulles mor, nu med kattehjem for nødstedte killinger:
http://tullebo.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 07-02-11 01:18

"Heidi" <invalidVIRKERIKKE@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Ja, hvordan gik det?
>
> Hilsen Heidi
> Miver og Mulles mor, nu med kattehjem for nødstedte killinger:
> http://tullebo.dk

Det ser ifølge Randers Amtsavis ud til, at hun ikke er blevet straffet
synderligt. 10.000 kr. i bøde og frakendt retten til at have katte i 2 år.
d.v.s. der står at hun ikke må have katte der ikke er neutraliserede ???
hvad der så menes med det. Neutraliserede katte kan da også misrøgtes, eller
er der mon noget jeg ikke har forstået, bortset fra at hun jo ikke kan avle
på disse katte.

Hun fortjener snart en spjældtur.