Menu
Fra : jopa

Dato : 16-01-11 16:09

Hejsa er der en kvik sjæl der kan fortælle mig
hvorfor menuen fiser under filmene i IE.

ps det er ikke min side

http://www.charlottesnede.dk/

er klar over at der er lidt kodefejl, men
umiddelbart ikke noget der har indflydelse på
menuen.

--
Mvh John
www.wordpresstema.dk

Fra : Birger Sørensen

Dato : 16-01-11 16:31

jopa frembragte:
> [...]
>
> ps det er ikke min side
>
> http://www.charlottesnede.dk/
>
> er klar over at der er lidt kodefejl, men umiddelbart ikke noget der har

Umiddelbart er der 60 HTML valideringsfejl og 6 advarsler.
Der er også en css3 egenskab, som jeg ikke ved om er implementeret.
Ret fejlene, og se om det hjælper...

Web konstruktørens vigtigste værktøj finder du her:
http://validator.w3.org/

Birger

http://bbsorensen.dk

Fra : jopa

Dato : 16-01-11 16:34

Birger Sørensen forklarede den 16-01-2011:

> Ret fejlene, og se om det hjælper...
Jeps men som sagt har ingen adgang, var blot
nysgerrig

--
Mvh John
www.wordpresstema.dk

Fra : Birger Sørensen

Dato : 16-01-11 16:41

jopa har bragt dette til os:
> Birger Sørensen forklarede den 16-01-2011:

> Jeps men som sagt har ingen adgang, var blot nysgerrig

OK
Opfattede det ikke sådan.
Men det er åbenbart tilsigtet at være HTML5 - så om 5-10 år kan IE
måske også vise den...?

Birger

http://bbsorensen.dk

Fra : jopa

Dato : 16-01-11 16:52

Birger Sørensen formulerede spørgsmålet:

> OK
> Opfattede det ikke sådan.
> Men det er åbenbart tilsigtet at være HTML5 -
> så om 5-10 år kan IE måske også vise den...?

Har godt bemærket doctype og givet hende besked
på at rette fejl med mere, så vi må se
takker

--
Mvh John
www.wordpresstema.dk

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 16-01-11 23:45

IE9 beta viser den fint.
IE9 final forventes i første halvår. Lidt før dine 5-10 år.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Birger Sørensen

Dato : 16-01-11 23:51

Jens Peter Karlsen har bragt dette til os:
> IE9 beta viser den fint.
> IE9 final forventes i første halvår. Lidt før dine 5-10 år.
>
> Regards Jens Peter Karlsen.

Det var nu ikke næste IE version jeg tænkte på, men support af HTML5 :D
Hvad HTML5 så er, hvis de nogensinde bliver færdige...

Birger

http://bbsorensen.dk

Fra : scootergrisen

Dato : 17-01-11 02:29

> Hejsa er der en kvik sjæl der kan fortælle mig hvorfor menuen fiser
> under filmene i IE.

Prøv med at tilføj :
<param name="wmode" value="transparent" />
Mellem <object> og </object>

Eller sæt flash objectet til style="z-index:1;" og menuen til
style="z-index:2;"