Andet multimedie
bentjuul 3670
Resize et større antal billeder
Fra : Martin

Dato : 16-01-11 14:18

Hej Gruppe !

Findes der et stykke software, der giver mig mulighed
for at resize et antal billeder med forskellige
størrelser, så de alle ender med samme bredde
og med det rigtige forhold mellem bredde og
højde, d.v.s. at højden vil blive forskellig på
billederne, hvilket ikke betyder noget.
Kan PSP Photo X2 klare det ?

M.v.h.
Martin

Fra : Morten Lind

Dato : 16-01-11 19:13

Martin <martin.dalbk@stofanet.dk> wrote:

> [...]
> størrelser, så de alle ender med samme bredde
> og med det rigtige forhold mellem bredde og
> højde, d.v.s. at højden vil blive forskellig på

Det kan Graphic Converter.

<http://www.lemkesoft.com/content/188/graphicconverter.html>

M.
--
[Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst - ML]

Fra : emjeppesen

Dato : 16-01-11 23:46

Morten Lind skrev:

>Det kan Graphic Converter.
>
><http://www.lemkesoft.com/content/188/graphicconverter.html>

eller "image resizer" som er et lille værktøj, som lægger sig i
højreklikmenuen.
Du skriver ikke, hvilket styresystem, du har, men søg i google på
image resizer, så får du link til dit styresystem.
Værktøjet er gratis
Hilsen emj

Fra : Martin

Dato : 17-01-11 00:46

"emjeppesen" <emj@> skrev i meddelelsen

> [...]
> Du skriver ikke, hvilket styresystem, du har, men søg i google på
> image resizer, så får du link til dit styresystem.

Hej til jer begge og tak for svarene,
det lille image resizer kan fint klare
det jeg har brug for og så er det
gratis, bedre kan det ikke være.