Hvidlakerede spunskruer - hvor?
Fra : Peter T.

Dato : 14-01-11 16:22

Jeg leder efter hvide, undersænkede spunskruer til indendørs brug i
længden 50-60mm (diameter ligegyldig) - gerne torx. Nettobyg.dk har dem
tilsyneladende ikke længere og jeg kan ikke finde dem andre steder når
jeg søger på nettet.

Kender I til netbutikker eller fysiske butikker i hovedstadsområdet, der
ligger inde med disse?

Jeg ved jeg kan male dem, men da de jo skal være synlige, så er de
fabrikslakerede noget pænere og lakken er sandsynligvis også en kende
mere hårdfør. :) Desuden får jeg sandsynligvis behov for at skrue dem
ud og ind igen senere hen.

--
Peter T.

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 14-01-11 20:59

Biltema kan muligvis have dem.

Gartneriet - http://www.gartneriet.dk/

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 14-01-11 21:06

Følgende er skrevet af Mads Lie Jensen:
> kan muligvis have dem

Kanon svar... "indsæt selv butiksnavn" kan muligvis have dem

--
Venligst / regards
Brian Vestergaard (2620)

Fra : Hauge

Dato : 14-01-11 21:16

Den 14-01-2011 21:06, Brian Vestergaard skrev:
> Kanon svar... "indsæt selv butiksnavn" kan muligvis have dem

Nu er det måske fordi de generelt har alt det, som ingen andre har. Hvad
bidrog du med? Det du plejer?

/Hauge

Fra : Leif

Dato : 14-01-11 22:12

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i meddelelsen news:8pbp7hFbrvU1@mid.individual.net...

> Nu er det måske fordi de generelt har alt det, som ingen andre har. Hvad bidrog du med? Det du
> plejer?
>
> /Hauge

Hjælp dog hinanden - der er lang tid til jul.

@Peter:
www.biltema.dk varenr. 87117 dog ikke i den ønskede længde,
måske kan de hjælpe med en leverandør af malede skruer.....

Mvh, Leif

Fra : Peter T.

Dato : 15-01-11 09:34

Den 14-01-2011 22:11, Leif skrev:

> @Peter:
> www.biltema.dk varenr. 87117 dog ikke i den ønskede længde,
> måske kan de hjælpe med en leverandør af malede skruer.....

God ide. Jeg tror jeg også kontakter dem. For jeg har allerede
kontaktet nettobyg.dk for at høre, om de får deres hvide spunskruer på
lager igen.

--
Peter T.

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 14-01-11 22:03

On Fri, 14 Jan 2011 21:06:08 +0100, Brian Vestergaard
<only4usenet@gmail.com> wrote:

>Følgende er skrevet af Mads Lie Jensen:
>
>Kanon svar... "indsæt selv butiksnavn" kan muligvis have dem

Nåja, jeg kunne jo bare holde min kæft og lade Peter lede i blinde ....

Nu er det fordi jeg har set hvidlakerede skruer i biltema, men ikke lige
gad kigge efter om det var lige præcis denne slags skruer. Der er
grænser for hvor meget arbejde jeg gider lave ub. for andre.
Gartneriet - http://www.gartneriet.dk/

Fra : Andersen [3650]

Dato : 14-01-11 22:55

Den 14-01-2011 22:02, Mads Lie Jensen skrev:

> [...]
> gad kigge efter om det var lige præcis denne slags skruer. Der er
> grænser for hvor meget arbejde jeg gider lave ub. for andre.

Jeg kan så trøste dig med at du har leveret flere brugbare svar
end tågehornet Hauge (hvis det kan kaldes en trøst).

Fra : Max

Dato : 14-01-11 23:00

Hej Andersen

> Jeg kan så trøste dig med at du har leveret flere brugbare svar
> end tågehornet Hauge (hvis det kan kaldes en trøst).

Du kan sgu da ikke trøste nogen.

Max

Fra : Hauge

Dato : 15-01-11 09:38

Den 14-01-2011 22:55, Andersen [3650] skrev:
> Jeg kan så trøste dig med at du har leveret flere brugbare svar
> end tågehornet Hauge (hvis det kan kaldes en trøst).

Nu er der vist ikke så mange der tager dine "seriøse" svar, seriøst.

/Hauge

Fra : Peter T.

Dato : 15-01-11 09:38

Den 14-01-2011 22:02, Mads Lie Jensen skrev:

> Nåja, jeg kunne jo bare holde min kæft og lade Peter lede i blinde ....

Faktisk har jeg brugt temmelig lang tid på at lede efter dem inden jeg
spurgte her, og det nærmeste jeg hidtil er kommet er disse:

<http://www.rikkitikkishop.dk/knage__skruer___hvide-p-5688.html>

De er faktisk ret flotte, men nok "en anelse" for store til at drøne
igennem mine 20 cm høje almuelister. :)

--
Peter T.

Fra : Peter T.

Dato : 15-01-11 09:42

Den 15-01-2011 09:37, Peter T. skrev:

> [...]
>
> <http://www.rikkitikkishop.dk/knage__skruer___hvide-p-5688.html>
>
> De er faktisk ret flotte, men nok "en anelse" for store til at drøne

En af mine venner fortalte mig forresten i aftes, at Stark muligvis kan
skaffe de skruer, jeg ønsker. Så dem drøner jeg lige forbi på mandag.
Alternativet er at jeg bider i det sure æble og selv lakerer dem...

--
Peter T.

Fra : Leif Neland

Dato : 15-01-11 11:32

> [...]
> gad kigge efter om det var lige præcis denne slags skruer. Der er
> grænser for hvor meget arbejde jeg gider lave ub. for andre.

Et eksempel på at "Less is more" ikke altid gælder...

Hvis du skrev "Jeg har set dem i Biltema, måske har de din størrelse"
eller lign, så ville der have været sparet mange bytes.

Ligesom en vis forumredaktør, hvis standardsvar er "Se forumreglerne",
hvorefter det tager 3-4 opfølgende msg for at finde ud af, hvad han
mener specifikt...

Leif

Fra : Hauge

Dato : 15-01-11 11:44

Den 15-01-2011 11:32, Leif Neland skrev:
> Hvis du skrev "Jeg har set dem i Biltema, måske har de din størrelse"
> eller lign, så ville der have været sparet mange bytes.

Man kan nemt fortælle folk hvor lokumspapiret er, men man behøver vel
ikke tørre dem i bagdelen, vel?

At der er nogen der skal tørres bagi af andre, gør vel ikke at alle skal
have det sådan..

/Hauge

Fra : thl

Dato : 15-01-11 01:57

On 14 Jan., 16:21, "Peter T." <pino...@hotmail.GEBIScom> wrote:
> Jeg leder efter hvide, unders nkede spunskruer til indend rs brug i
> l ngden 50-60mm (diameter ligegyldig) - gerne torx.  Nettobyg.dk har dem
> tilsyneladende ikke l ngere og jeg kan ikke finde dem andre steder n r
> jeg s ger p nettet.
>
> Kender I til netbutikker eller fysiske butikker i hovedstadsomr det, der
> ligger inde med disse?
>
> Jeg ved jeg kan male dem, men da de jo skal v re synlige, s er de
> fabrikslakerede noget p nere og lakken er sandsynligvis ogs en kende
> mere h rdf r. :)  Desuden f r jeg sandsynligvis behov for at skrue dem
> [...]
Værs´go´
http://www.carl-ras.dk/e-shop/soemskruerogbolte/skruer/spaanpladeskruer/fzb..indendoers/spaanpladeskruehvidlakeretflh/

mvh
Thorbjørn

Fra : Peter T.

Dato : 15-01-11 10:41

Den 15-01-2011 09:56, thl skrev:

> Værs´go´
> http://www.carl-ras.dk/e-shop/soemskruerogbolte/skruer/spaanpladeskruer/fzb.indendoers/spaanpladeskruehvidlakeretflh/

På toppen! Du er da en knag! Kan du ikke samtidig fortælle mig hvorfor
jeg ikke havde tænkt på carlras noget før??? :)

--
Peter T.

Fra : thl

Dato : 16-01-11 16:20

On 15 Jan., 10:41, "Peter T." <pino...@hotmail.GEBIScom> wrote:

> På toppen!  Du er da en knag!  Kan du ikke samtidig fortælle mig hvorfor
> jeg ikke havde tænkt på carlras noget før??? :)
>
> --
> Peter T.

nej- :)

mvh