Mangler simpelt nyheds/blog script?
Fra : Tommy Mærsk

Dato : 12-01-11 16:21

Hej
Sidder og er ved at lave en side (kan kun html og lidt css).

Men vil gerne have en lille "update" sektion, hvor jeg kan poste
nyheder mm. ligesom en slags blog, men som er meget simpelt, skal
kunne ændre design og sætte det op 100% så wordpress er udelukket

Siden er www.dontommy.com hvor jeg vil have et menupunkt der
hedder nyheder, hvor de så kan gå derind og læse nyheder i ala
"blogstyle".

Nogle ideer? Takker

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 12-01-11 16:37

On 12-01-2011 16:21, Tommy Mærsk wrote:
> [...]
>

> Siden er www.dontommy.com hvor jeg vil have et menupunkt der
> hedder nyheder, hvor de så kan gå derind og læse nyheder i ala

Fint nok at stille spørgsmål her i php-gruppen.
Men i stedet for at sidde og vente på svar, kan du også åbne Google.dk.

Skriv i søgefeltet "php blog script" - klik på søg, og du får som det
første denne adresse:
http://www.hotscripts.com/category/php/scripts-programs/blog/

PS. undgå de "fisgule" farver, det er "commercial" scripts, som typisk
koster kassen.

Karl Erik.

--
http://dmwebdesign.dk - DM i Webdesign
http://www.tyveri-check.dk - Snyd tyven før han snyder dig!

Fra : Tommy Mærsk

Dato : 13-01-11 10:12

Karl Erik Christensen wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.php:

> [...]
> http://www.hotscripts.com/category/php/scripts-programs/blog/
>
> PS. undgå de "fisgule" farver, det er "commercial" scripts, som typisk

Jeg takker, havde prøvet google, men havde søgt lidt forkert, fandt det
via dit link. Tusind tak!