Opsætte outlook exchange på Samsung GT-B77~
Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 11-01-11 04:19

Hej allesammen.

Nogen som ved om man kan opsætte en outlook exchange mail konto på en
Samsung GT-B7722 ?
Og hvis ja, hvordan gør man ?

--
Christian

Fra : Rander

Dato : 11-01-11 20:58

Christian B. Andresen skrev noget i denne stil, den 11-01-2011 12:19:
> Hej allesammen.
>
> Nogen som ved om man kan opsætte en outlook exchange mail konto på en
> Samsung GT-B7722 ?
> Og hvis ja, hvordan gør man ?

Fra vejledningen jeg har liggende på arbejdet: Menu -> ActiveSync ->
Synkroniseringsinstillinger -> Serverinstillinger. Så skulle du få
menuen hvor du indtaster server, domæne osv...

Når du er færdig med at taste synkroniserer den første gang, og lader
dig vælge hvilke dele du vil synkronisere.

http://bamsepetting.dk

Kærligheden kan kun vare evigt,
hvis man hele tiden finder nye kærester. (Marie, 8 år)