DSC/VHF spørsmål på nettet
Fra : Flemming N

Dato : 11-01-11 00:21

På et tidspunkt læste jeg mig op til prøven via en hjemmeside. Her var der
spørgsmål af samme art som ved selve prøven. Nu kan jeg ikke finde siden
mere. Derimod sider der koster penge.
Er der nogen der har et link?
Skal bruges til en kammerat.
/Flemming N

Fra : Preben

Dato : 11-01-11 06:35

http://fritidssejler.dk/sejlbaade/Sider/Radioifritidsfartojer.aspx

--
mvh/Preben

Fra : Flemming N

Dato : 11-01-11 12:37

Hej Preben.
Der ligger nogle eksempler på prøver og de kan også bruges. Tak.
Det var dog ikke det jeg efterlyste. Da jeg læste mig op til prøven var der
et sted hvor man på nettet blev stillet et spørgsmål af gangen og til sidst
fik at vide hvad der var rigtigt og hvad der var forkert.
MvH

Fra : Preben

Dato : 11-01-11 12:54

Den 11.01.2011 kl. 12:36 skrev Flemming N <fnifjern@os.dk>:

> [...]
> sidst
> fik at vide hvad der var rigtigt og hvad der var forkert.

Måske denne så:

http://www.sejlsikkert.dk/Quiz.aspx

--
mvh/Preben

Fra : Flemming N

Dato : 11-01-11 17:52

Nej desværre. Der har tidlige eksisteret en side med kun DSC/VHF spørgsmål

Fra : Niels

Dato : 14-01-11 19:44

http://www.biancaklubben.dk ligger der nogen prøver hvor du kan afprøve
dine evner og se om du har bestået