Cala Llevadó
Fra : Anders Iversen

Dato : 11-01-11 20:35

Hej er der nogen som har været på Cala Llevadó campingplads i Spanien,
hvordan er stranden og bliver vandet hurtigt dybt

--
Venlig hilsen
Anders Iversen

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 12-01-11 00:45

"Anders Iversen" <a-i@email.dk> skrev i meddelelsen
> Hej er der nogen som har været på Cala Llevadó campingplads i Spanien,
> hvordan er stranden og bliver vandet hurtigt dybt

> [...]
Generelt er det således på Costa Brava kysten, at sandet er forholdsvist
groft, og det bliver meget hurtigt dybt. Jeg har ikke været på den nævnte
campingplads og kan derfor ikke sige noget lige om den strand, men vi
prøvede da en del strande, da vi var dernede, bl.a. i Tossa de mar, 3 km
nord for campingpladsen, og der blev det også meget hurtigt dybt. Derudover
har vi badet ved Lloret de mar og ved Blanes og alle steder bliver det endog
meget hurtigt dybt. Så meget at jeg umiddelbart vil sige, at de ikke er
egnede til børn, som ikke kan svømme.

Kurt

Fra : Henrik Hauge Sørense~

Dato : 12-01-11 09:32

"Kurt B. Andersen" <kurtanospam@privat.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> bliver det endog meget hurtigt dybt. Så meget at jeg umiddelbart vil sige,
> at de ikke er egnede til børn, som ikke kan svømme.

Du skulle måske overveje byen L´Estartit.

Der er en stor og lavvandet strand der som du kan parkere på, og det er en
hyggelig by med flere campingpladser.
Vi har boet på El delfin verde ca 6 km sydpå og der var stranden mere vild.
Så til sommer går turen til L´Estartit.

Henrik