Fra Iphone til PC??
Fra : Lars

Dato : 09-01-11 10:24

Hej

Jeg er ny mht Iphone.... Den giver da kun problemer...

Hvordan får jeg billderne fra telefonen over på PCén?
Jeg har forsøgt med Bluetooth til både PC og en Nokia telefon
Men det virker ikke. Den vil ikke rigtig forbinde til noget som helst.

Hvad gør andre???

Lars

Fra : KS

Dato : 09-01-11 18:33

"Lars" <lkj002@hotmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

bare indsæt kabel i tlf og i pc - start stifinder og gå ind i din iPhone
(fremstår ligesom et digikam/usbstorage etc) - find de billeder du skal
bruge og kopier dem til din pc....

virker også uden iTunes...

god fornøjelse
mvh
Kenneth

Fra : Max

Dato : 09-01-11 19:43

Hej Lars

> Hvad gør andre???

Nu har jeg ikke en iPhone, men ofte gider jeg ikke
finde kablet, så sender jeg billeder som mail til
min PC.

Max

Fra : Lars

Dato : 09-01-11 17:52

On 9 Jan., 19:42, "Max" <Max_J...@post9.tele.dk.invalid> wrote:

Men er der nogen forklaring på hvorfor jeg ikke kan komme i kontakt
med noget som helst via Bluetouth?

Ellers tak for svar...

Lars

Fra : Per

Dato : 10-01-11 09:09

Lars wrote:
> On 9 Jan., 19:42, "Max" <Max_J...@post9.tele.dk.invalid> wrote:
>

> Men er der nogen forklaring på hvorfor jeg ikke kan komme i kontakt
> med noget som helst via Bluetouth?

Iphone har lukket for filoverførsel via BT.

Du skal have et specielt program (fx. photoshare via appstore) for at kunne
overføre billeder og det virker så kun til andre Iphones. Sikkert lavet pga.
ophavsrettigheder.

Du kan således ikke modtage eller sende billeder til/fra andre BT enheder
(mobiltelefoner af andre mærker)

Men du kan sagtens sætte fx. et headset til !?

Det synes jeg godt nok er middelaldeligt iøvrigt.

Mvh. Per

Fra : Bjarne S Nielsen

Dato : 10-01-11 08:31

Den 09-01-2011 18:24, Lars skrev:
> [...]
> Jeg har forsøgt med Bluetooth til både PC og en Nokia telefon
> Men det virker ikke. Den vil ikke rigtig forbinde til noget som helst.

Et amerikansk medlem af familien bruger Dropbox.
Også til at lave backup med.
Og hvis jeg lægger en video i Dropbox, har han den også kort tid efter.

Bjarne

Fra : Hans-Jørgen

Dato : 10-01-11 13:13

?
"Lars" <lkj002@hotmail.com> skrev i meddelelsen
[...]

Hej,
Jeg har iPhone 3GS - fra den flytter jeg billeder til den Windows Vista
baserede PC sådan:

Forbind iPhone med computer - som normalt
Åbn derpå "Computer"
Nu ses iPhone angivet som et drev.
Klik på dette ikon - og voila er du inde i iPhone-billedmappen, hvorfra du
uden videre kan hente
billederne.
Den anden vej er jo også muligt.

Hans-Jørgen