Helbred 9 Januar 2011
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 09-01-11 12:18

Fik en julegave af min soester, hvilket
var rart, ogsaa selvom det egentlig kun
Er fordi det er tradition, men hun plejer altid
at vaere go til foedselsdags gaver!

Gav hende noget Kalium!

Fik nogle stroemper, som jeg gik og manglede
saa meget jeg selv koebte nogen igaar!

Kalium Hjaelper med at regulere kroppens
PH og hjaelper nervecellerne i kroppen at fungere!
(hun har et problem med sin fod)

--
Sane
Peter