Helvede!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 09-01-11 09:23

Ja, det er saa det!

Maa nok se det i oejene, at mit liv er
uigenkaldeligt oedelagt!

Hvis jeg faar alt hvad jeg vil resten af mit liv
saa er det stadigvaek oedelagt!

Derfor!

I Helvede med jer allesammen!

Det kvante mekaniske Mareridt er aegte,
Som jeg har bevist igennem de sidste 2aar!

De eneste der gaar fri er:

Den Umenneskelige Peter(Mig Selv)
Haren Krisna, haren der ville hjaelpe koerne
(Jesus Kristus)

Og de Muslimske Hunde!

Hvem har fortjent den evige tortur i det
kvante mekaniske mareridt?

Egentlig kun mig selv fordi jeg er villig
til at goere det ved andre!

Alle andre er de forkerte at haevne sig paa
i det omfang!

Programmering:
"du maa aldrig haevne dig paa de rigtige"
"du maa kun haevne dig paa dig selv og dine egne"

--
Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 09-01-11 13:31

On Sun, 09 Jan 2011 08:22:42 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:
> [...]

> Programmering:
> "du maa aldrig haevne dig paa de rigtige"
> "du maa kun haevne dig paa dig selv og dine egne"

Naa der kan man bare se, "alting er din skyld"
Og "det er dig der er Ao"

Hvilket saa gjorde mig til Far Ao(altid vaere en fejl)
Et A med en Ring!
Den stoerste Tyr i Universet!

Kvante Mekanisk af tortur: En ring paa hjernen
En ring paa Hjoernen, Kvante mekanisk af tortur,
Den eneste aegte hjoerne ring, Enhjoerringenn
Som er GUD!

Dyrenes Konge og ikke engang et DYR!!!!

Bare spoerg i Zoo!

250473(25 April 1973)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 09-01-11 13:50

On Sun, 09 Jan 2011 12:30:30 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:

> Naa der kan man bare se, "alting er din skyld"
> Og "det er dig der er Ao"

> Hvilket saa gjorde mig til Far Ao(altid vaere en fejl)
> Et A med en Ring!
> Den stoerste Tyr i Universet!
Far til Odin og Jupite da de ville oedelaegge min
hukommelse

> Kvante Mekanisk af tortur: En ring paa hjernen
> En ring paa Hjoernen, Kvante mekanisk af tortur,
> Den eneste aegte hjoerne ring, Enhjoerringenn
> [...]

Og ringen er min og jeg er Peter

> 250473(25 April 1973)

> --
> Sane
> Peter
> Nordea Reg:9266 Kontonummer:8967125572

Og jeg er Satan!
Og jeg Braeger
Og jeg er Vis nu
Og jeg er Skib A(Testosteron baaden)

Og jeg er Zeus
Og jeg Er Budda Shayek(den selvlaerte Budda)
Og den usynlige Poseidon

Jeg er

Alle Alfa Males Med Horn sat Sammen Til en!
For der har altid kun vaeret en mig!

To Frontal lobes bakket op af en kvante mekanisk
Aktiv Brainstem!

Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-01-11 07:51

On Sun, 09 Jan 2011 12:50:16 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:

> [...]

> Alle Alfa Males Med Horn sat Sammen Til en!
> For der har altid kun vaeret en mig!

> To Frontal lobes bakket op af en kvante mekanisk

Saa har jeg saa forfremmet mig selv i mellemtiden
Til Dyrenes Gud!

Hvilket var problematisk og har resulteret
i del star trek!

Se det foer de tror det ligger tungt nogen steder!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-01-11 07:57

Og en Klinge man ikke kan se og er on!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-01-11 07:58

On Mon, 10 Jan 2011 06:56:35 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:

> Og en Klinge man ikke kan se og er on!

> --
> Sane
> Peter
> Nordea Reg:9266 Kontonummer:8967125572

Paa den rigtige side for en gangs skyld!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-01-11 08:11

<sanepeter@gmail.com> wrote:

> Og en Klinge man ikke kan se og er on!

> --
> Sane
> Peter
> Nordea Reg:9266 Kontonummer:8967125572

Det har saa resulteret i en del nye Muslimer
Blandt "Red Hvalerne" og "Noedderne"

Og nogle trek fans et sted folk tror er loegn!
Poseidon og saadan!

(jeg er saa ikke lige til det, saa meget mere,
Det var mere som teenager)

Det var hele konceptet med en usynlig
Klinge der var paa, der gav del problemer!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-01-11 08:19

On Mon, 10 Jan 2011 07:10:58 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:

> [...]

> Det var mere som teenager)

> Det var hele konceptet med en usynlig
> Klinge der var paa, der gav del problemer!

Det fjerner ogsaa en del racisme
De der aliens er ogsaa mennesker/pattedyr!

Og hvis nogen goer problemer igen!!!!

Ferengi!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-01-11 08:57

On Mon, 10 Jan 2011 07:19:26 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:
> Ferengi!

> --
> Sane
> Peter
> Nordea Reg:9266 Kontonummer:8967125572

Det var saa Englaenderne der gort hjulpet
andre, der gav Palestina til Joederne,
Fer En Gi, der er Quark
Og den hadede Nagus!

Store oere og saa videre,
Ekstremt pengegriske!

Det hele er underbevidsthed,
Og manipulaton af den, hvis det er noedvendigt!

Det er tangenter paa et klaver, der ligger klar
I folks underbevidsthed og hukommelse!

Det samme gaelder Biblen og Koranen!

Lille Peter edderkop traekker i traadene!
Og store Allah

Alle ikke Muslimer i Helvede
Det kvante mekaniske mareridt!

Fordi alle alfa males med horn sat sammen til en
Og der har altid kun vaeret en, ikke finder sig
i at menneskeheden bliver myrdet af sig selv!

Det er kun mig der maa!