Elektronisk indberetning af B-skat for mus~
Fra : En Hr. Hvemsomhelst

Dato : 10-01-11 14:55

Hej kloge hoveder;

Jeg har en musikfestival. Et enkeltmandsfirma.

Musikere spiller på min festival og får et honorar herfor - B-skat.

Kan nogen fortælle mig hvordan jeg - elektronisk - kan indberette denne
B-skat til SKAT ? T
At udfylde blanketter og sende med post til Skat virker oldnordisk i 2011..

Skat har meget travlt for tiden, så derfor prøver jeg her for at få et
enkelt og hurtigt svar.

Mvh.

/P.

Fra : alexbo

Dato : 10-01-11 15:08

"En Hr. Hvemsomhelst" <x@x.ru> skrev

> Skat har meget travlt for tiden, så derfor prøver jeg her for at få et
> enkelt og hurtigt svar.

Gør som for tre år siden da du spurgte om nøjagtig det samme..

Citat: Hr en eller anden eller Hr. Hvemsomhelst

Skat.dk - Virksomhed - GÃ¥ til Tastselv Erhverv - Log ind med Tastselv-kode -
(log så ind) -Indberette/forespørge på oplysningssedler - indberetning ved
indtastning - Værsgo: Rubrik 36.

mvh
Alex Christensen

Fra : En Hr. Hvemsomhelst

Dato : 10-01-11 15:37

> [...]
> Tastselv-kode -
> (log så ind) -Indberette/forespørge på oplysningssedler - indberetning ved

Tak, men jeg spørger altså ikke uden grund..

"Indberette/forespørge på oplysningssedler" har gennem længere tid ikke
været at finde som menupunkt. Det var dejlig nemt "for 3 år siden" men
punktet findes som sagt ikke mere.
Derfor mit spørgsmål.

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 10-01-11 21:02

> [...]

>B-skat til SKAT ? T
>At udfylde blanketter og sende med post til Skat virker oldnordisk i 2011..

Du skal indsende en fil under SKAT - erhverv, hvor du angiver beløb mv.
Samme sted kan indtastes manuelt, men det er noget langsomt hø. Nu har jeg
faste ansatte, så jeg henter eSkattekort samme sted, og når jeg har lavet
løn, så sender jeg filen ind.

Håber det hjælper dig lidt videre.

Mvh Maria

Fra : En Hr. Hvemsomhelst

Dato : 11-01-11 12:33

> [...]
> faste ansatte, så jeg henter eSkattekort samme sted, og når jeg har lavet

Tak skal du have, men jeg har brug for en trin-for-trin gennemgang, idet jeg
selv har forsøgt uden at kunne finde igennem labyrinten.
Nu har jeg indsendt papirindberetning med post til Ringkøbing, men der
kommer jo en næste gang...