Helbred 8 januar 2011!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-01-11 16:59

Har indtaget noget Kalium og C-Vitamin!
Mangler stadigvaek ca 25 procent dvs:
1/4 af min IK sammenlignet med foer
EMDR Tortur!

Men er vaagnet lidt mere op!

Min sex lyst er ogsaa tilbage(men meget lav)
Ikke lav nok til at jeg aabner min halspulsaare
endnu!

Saa det kan vaere jeg naar at bygge et lille
Harem, alligevel paa en 5 medlemmer eller noget!

Men saa skal jeg skrabet millioner sammen foerst!

Men jeg er ektremt traet og udmatte af en eller
Anden grund, det foeles som om jeg har haft svoemmet
Til Raagoe fra Urne!

--
Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-01-11 17:04

On Sat, 08 Jan 2011 15:59:03 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:
> [...]

> Men jeg er ektremt traet og udmatte af en eller
> Anden grund, det foeles som om jeg har haft svoemmet

Det bliver sikkert sjovt med sex, det er saa foerste
gang siden jeg var 19 naar det er hvis det er!
(udover voldtaegt under tortur programmeringen,
hvor jeg blev voldtaget af 2 maend og 3 kvinder)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-01-11 17:10

On Sat, 08 Jan 2011 16:04:04 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:

> [...]
> gang siden jeg var 19 naar det er hvis det er!
> (udover voldtaegt under tortur programmeringen,
> hvor jeg blev voldtaget af 2 maend og 3 kvinder)

Irriterende at nogen skide landsforraedere,
Oedelaegger ens liv paa den maade!

Og det er foraedderi at programmere vaelgerne
i et demokrati, til at stemme pa et bestemt
politisk parti!

Naar det er EMDR og Hypnose!