Selvsikkerhed og selvtillid
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-01-11 09:07

Og Dominans!

Hvis der er en ting, jeg har lagt maerke til
igennem aarene med saa meget
tortur/programmering,

lav dominans,lav selv tillid
(der blev lavet noget med at jeg skulle
Foele noget smerte naar jeg havde det som
Om jeg havde lyst til at leve)

Det er Penis storrelse, der er ca 3-5 centimeters
forskel!

Jeg er saa ogsaa den eneste der er udsat for de
Ekstreme udsving! Med de ting jeg er istand til,
Burde jeg vaere fyldt Selvtllid,Selvsikkerhed og Dominans!

Udover at det ser ud til at have aflivet menneskeheden
Det programmering, der sidder og knuser
selvtilld/selvsikkerhed og dominans, dybt inde i psyken!
Og stopper mig fra at goere det der er
"absolut livsnoedvendigt"
Det er kun fordi at evnen til at paavirke igennem
En singularitet(kors hvor det lyder, men det er altsaa sandt)

Der har holdt menneskeheden igang, det er isaer
For en del aarhundreder siden hvor menneskeheden
Begyndte at leve samme i saa store maengder overalt!
Istedet for nogle faa verdensberoemte byer!

Naa, men det med penis stoerrelse!
Desuden er torturen ekstrem, men har vaeret
ret stabil som en sinus kurve!

Det er vist effekten af:
Naar du har det godt, saa skal du have det daarligt!
Et kunstigt loft paa selvtillid!
(og noget med en bund der falder ud)
Og en del andet!

Den er haegtet paa en del smerte

Sane
Peter
Nordea Reg:9266 Kontonummer:8967125572

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-01-11 09:35

On Sat, 08 Jan 2011 08:07:24 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:
> [...]

> ret stabil som en sinus kurve!

> Det er vist effekten af:
> Naar du har det godt, saa skal du have det daarligt!

Det er saa det Religioese Mirakler er gjort af!
En torteret hjerne bliver Kvante Mekanisk Aktiv!

Og begynder at haeve og saenke sandynligheden
For omting sker eller ej, desuden er der manipulation
Af individuelle atomer via quantum entangelment,
hvilket forklare sig selv naar man foerst ved effekten
Er der og er aegte!

Det er ubegranset rakkevidde paa kommunikation,
og hurtigere end lysets hastighed!

Alle Religioese Mirakler er Kvante Mekanik!