Frivilligt arbejde - indien
Fra : Stine Lea Larsson

Dato : 08-01-11 05:04

Jeg rejste til Indien for et par år siden med en dansk organisation.
Dette viser sig at være en af de mest fantastiske oplevelser jeg
nogensinde har haft, og jeg mødte så mange fantastiske mennesker. Jeg
arbejdede på en skole, på et børnehjem og en masse småprojekter.
Det eneste jeg kan sige der var galt ved denne oplevelse var mit
rejseselskab. De lovede os ting som ikke passede og de malede et
billede af vores rejse som for sukkersødt, hvilket også gjorde at vi
var temmelig rystede til at starte med da vi rejste afsted vores
seksmands gruppe. Men dernede havde vi en indisk guide, Mr. Pradhan,
som var helt fantastisk, han grinte over nogle af vores forestillinger
og var ærlig om hvad der skulle ske. Havde jeg fået hans beskrivelse
til at starte med havde det været meget bedre.
Mr. Pradhan viste os sit hjem, sin familie og meget mere. Han gav os
en autentisk oplevelse af Indien, hvilket var lige hvad jeg søgte.
Jeg havde også mange andre fantastiske oplevelser under min rejse,
bl.a. arbejdede jeg for en lille indisk organisation ved navn Channel
Youth, som jeg kun har gode ting at sige om.
Men grunden til at jeg skriver det her indlæg nu, er pga. Mr. Pradhan.
Han skrev nemlig til mig fornylig og bad om hjælp, og efter det han
har givet mig, ønsker jeg virkeligt at give ham noget tilbage.
Han skrev til mig at de manglede frivillige, og om jeg ville hjælpe
ham med at sprede ordet om dem. Og det er hvad jeg prøver på nu.
Rejseselskabet hedder Jysk India Travel (http://
www.jyskindiatravel.com ), og det er ham og hans familie der kører
det. De er søde og varme mennesker, som kan give dig en oplevelse for
livet.
Så nu skriver jeg i håb om at dette vil sprede ordet om dem, og skulle
nogle have en god ide til hvordan jeg mere kan hjælpe Mr. Pradhan, må
i meget gerne skrive.

http://www.jyskindiatravel.com