Erfaringer fra 5.3.0 tread til nontread 5.~
Fra : Mogens Jensen

Dato : 08-01-11 11:15

Min maskine kører pludseligt meget meget langsomt, når jeg debugger et pgm
med Komodo.

Har lige opgraderet php fra version 5.3.0 tread til nontread 5.3.5
(anbefalet)
og mysql fra mysql 5.1 til 5.5.
Jeg kører dem begge under windows vista 32 business.

Erfaringer, ????

--
Mvh. Mogens Jensen

Fra : scootergrisen

Dato : 08-01-11 22:49

Den 08-01-2011 11:15, Mogens Jensen skrev:
> [...]
> (anbefalet)
> og mysql fra mysql 5.1 til 5.5.
> Jeg kører dem begge under windows vista 32 business.

Prøv den treaded igen og se om det er bedre.

Fra : Mogens Jensen

Dato : 09-01-11 12:31

"scootergrisen" <scootergrisen@NOSPANKYOUgmail.com> skrev i meddelelsen

> Prøv den treaded igen og se om det er bedre.

Jeg har installeret 5.3.0 tread igen og det går godt (ligesom som før).
Gider ikke bruge mere tid på 5.3.5

--
Mvh. Mogens Jensen