En varm seng at sove i...
Fra : Thomas Jensen

Dato : 07-01-11 11:39

I kender dem sikkert godt, de fleste af jer. Men hvis nu der skulle være
en enkelt der ikke ved det - katte er VILDE med sådan nogen hængekøjer/
senge man kan hænge på radiatoren.

Vi købte en til vores kat her lige efter nytår, og den synes bare det er
lykken at ligge i den. Jeg har taget et billede af den med min
mobiltelefon, der besværre ikke er blevet særlig godt - men man kan vist
godt se hvad det drejer sig om.

http://www.sejlgarnet.dk/sejl/index.php

Vi købte vores på udsalg/tilbud til 90 kr, men det kan godt koste meget
mere. Jeg synes ikke man skal betale flere hundrede kroner for sådan en,
for den kan altså laves nemt og billigt selv. Noget kraftigt ståltråd man
bukker, så det danner en ramme der kan hænge på radiatoren, og så noget
stof eller et gammelt tæppe, der bliver trukket ud over rammen og syet
fast, så burde den den kat være lagt i seng...

--
Thomas Jensen, Horsens

Fra : Anelise

Dato : 07-01-11 12:29

"Thomas Jensen" <lianergoist@tj-software.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> stof eller et gammelt tæppe, der bliver trukket ud over rammen og syet
> fast, så burde den den kat være lagt i seng...

hej Thomas
en skøn kat du har, jeg har haft og har også p.t. mange katte, men har
aldrig haft en rød, det må blive sådan én næste gang, men da mine nuværende
4 katte er 6 og 5 år gamle, må det vente noge år.

Ved du, at du kan lave et album med billeder af din kat på kattegruppens
hjemmeside? Det er vi mange heride, der har gjort. Prøv f.eks. at se mine
katte her:

http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_show.php?album=1482&limit_start=0&limit_user=15

Venlig hilsen, Anelise

Fra : Tove Krieger

Dato : 07-01-11 15:16

"Thomas Jensen" <lianergoist@tj-software.dk> skrev i meddelelsen
>I kender dem sikkert godt, de fleste af jer. Men hvis nu der skulle være
> en enkelt der ikke ved det - katte er VILDE med sådan nogen hængekøjer/
> [...]

Vores Mini er overlykkelig for hendes radiatorhængekøje. Jeg tror det er den
bedste investering vi nogensinde har foretaget os til gavn for hende. Det er
helt bestemt hendes kæreste eje.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats