Andet helbred
HelleBirg.. 3068
CLAN 2619
piaskov 2118
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 06-01-11 11:12

En del Programmering:

En kombination af det DJ Aevl og Bjoernholt
Stod og aftalte som jeg har skrevet om tidligere
Nemlig at vaagne mig op 10 aar senere
(det var i 1998-99) g give mig skylden for alt det lort
De har gaaet og lavet! (12aar siden)

Samtidig med at jeg gaar og snakker om hvor vigtigt
Det er at kvinder er bestemt over og at programmere
dem maaske er en loesning!

Saa der ikk rigtig nogen tvivl om hvad
de har foretaget sig!

Maend sllar det jo naesten ihjel, Dominans-Testosteron
Produktion, ingen soevn(ingen Melatonin produceret!)

Hvor imod Kvinder faar depression fjernet, fordi der
Er en mand der bestemmer over hende, manden
producere Testosteron fordi han magt over kvinden!
Dominans

Og kvinden ved at hun har enn mand der
bestemmer og ikke en toeffel-helt!
Og bliver ikke kaelling der hader manden
Fordi hun syntes at han er svag!

Desuden sover hun bedre og producere mere
Melatonin, forudsat at manden ikke er et
sadistisk roevhul! Er mere tryg fordi hun ved
manden bestemmer over hende og beskytter hende!

Hos maend er det vaerste tortur der kan goeres!
Der er forsoegt lavet en bagdoer i hovedet/psyken
Som goer det umuligt at forsvare sin kone og boern!

Hvis de har nogen!
Hvis de ikke har og bagefter anskaffer en,
avler alligevel, saa har de nok
Ikke noget beskytter instinkt og er farlige for
Kvinde og afkom!

De skal have den bagdoer vaek inden!

--
Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 06-01-11 13:57

On Thu, 06 Jan 2011 10:11:47 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:
> [...]

> Hvis de ikke har og bagefter anskaffer en,
> avler alligevel, saa har de nok
> Ikke noget beskytter instinkt og er farlige for

Hmmm!

Skal til at logge ind hos hos google!
Faar et password recovery link tilsendt
Til pnic@email.dk

En mail adresse - mail alias der sidder
Paa con10342@cybercity.dk som nu drives af Telenor

Kunde nummerett con10342 havde jeg hos Cybercity
Og har haft det i mange aar!

Cybercity havde en ordning hvor man kunne
Faa og tilknytte 3 ekstra email adresser
Til hoved adressen!

Da telenor overtog Cybercity fulgte mailserveren
med men jeg er ikke kunde hosm Telenor
Og derfor har det ikke vaeret muligt at sende
Mail via pnic@email.dk ligesiden men nemt
At modtage, desuden er email-adresse der er
nem at huske!

Nu er det jo saa aabenbart ikke laengere
En del af Telenors forpligtelser ifoelge
Den aftale de lavde med Cybercity da de overtog
Der mailserver!

Jeg kan ihvertfald ikke modtage mail der!

Saa nu roeg peternicolaysen@gmail.com
Vist ud sammen med sanepeter@gmail.com

Jeg mistaenker lidt kvantekoersel naesten!
Muligvis
"Goer det der er bedst for Karsten Bjoernholt"

Det er ikke ligefrem at goere nogen skeloejede
i fjernsynet!

Men den er jo startet med at password aendring hos
Google der goer jeg opdager det med Cybercity adressen!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 06-01-11 14:13

On Thu, 06 Jan 2011 12:57:00 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:

> [...]

> i fjernsynet!

> Men den er jo startet med at password aendring hos
> Google der goer jeg opdager det med Cybercity adressen!

Var ved at fjerne noget programmering
Dybt!

Jeg sad og undrede mig over at sex lysten
Stadigvaek ikke var helt rigtig, den var der
Naesten heltn paa plads saa den sad rigtig,
Men der var noget!

Saa jeg fandt ud af foelgende:

Oedelaeg dig selv

Oedelaeg dig selv paa en maade
som ikkke kan opdages af andre

Forstaa alting paa en maade som
er grimt for dig selv

Forstaa alting paa en maade som
er vaerst for dig selv

Forestil dig at det andre goer ved dig
som du ikk bryder dig om, er i virkeligheden
noget du selv har gjort ved andre

Alting er din skyld!

Straf dig selv, for det du har gjort!

Jeg blev voldtaget af 2 maaend og tre kvinder!

Og begynder at straffe mig selv, som jeg er
tortur drevet til:

For en Brainstem er der ikke forskel paa voldtaegt
Og formering(det er bare rejsning og ejakulation!)

Saa min samvittighed har faaet hjaelp, af min
Logik og forestillingsevne, mens jeg sidder i en trance!

Drevet af tortur: Jeg skal jo adlyde de mennesker
Der siger tingene!

Straf dig selv for det du blev udsat for ect ect.....

Desuden er den lavet, svinestregen
Saa de skyldige, hver isaer har sagt et par
af dem, som hver for sig er fuldstaendig
Uskyldig mener de!!

De kan jo ikke vide hvad andre siger til mig!

Og som sammen foere til arvesynden!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 06-01-11 14:49

On Thu, 06 Jan 2011 13:12:47 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:

> [...]

> af dem, som hver for sig er fuldstaendig
> Uskyldig mener de!!

> De kan jo ikke vide hvad andre siger til mig!

Det er saadan at de gode bliver oedelagt!
Deres samvittighed bliver brugt imod dem,
Ved at de faar besked paa, at det de er blevet
Udsat for allerede(af sadister)

Er noget de selv har gjort ved andre!

Men det virker kun hvis de virkelig tror det er rigtigt!

Derfor bliver drevet ind med tortur!

Som ens Brainstem og Limbic system vil have vaek!

Det ikke tetrado(vodoo)

Det er er noget meget vaerre!

Det vilee vaere "end of days"

Hvor de onde er staerkere end de gode!

Hvis de gode ikke automatisk er staerkere
fra naturens side!

Staerke nok til, at de godes sakaldte svaghed,
Samvittighed, hvis vendt imod dem, inde i deres
eget hoved, samtidig med at de slaas mod ondskaben!

Som alle tror er staerkere!
Ikke er istand til at oedelaegge dem!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 06-01-11 15:28

On Thu, 06 Jan 2011 13:49:25 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:

> [...]

> Staerke nok til, at de godes sakaldte svaghed,
> Samvittighed, hvis vendt imod dem, inde i deres
> eget hoved, samtidig med at de slaas mod ondskaben!

De onde har saa ikke nogen samvittighed!
Men har heller ikke den styrke, som de gode
har fra Naturens side!

Melatonin beskytter hjernen!
Det betyder hjernen er staerkere!
Der er mere regnekraft! Mindre Fejl!

Flere kvinder tiltrukket, mere Testosteron,
storrer Hjerne og Muskler!

Staerkere knogler!

Ect ect....

At faa ram paa Bjoernholt og folk som ham!

Der vil bedoeve hjernen, fjerne anti-oxidanter,
(ihvertfald den som beskytter hjernen)

Saenke Testosteron imod Kristendommen og Islam!

Og goere folk hormon sindsyge, isaer kvinder
Bliver underlige hvis maendene mangler Testosteron

De gode sover bedre, de har ikke saa mange fjender!
De behover ikke vaere nervoese!
Og have oejne i nakken, som sadister!
Folk kan godt li dem som regel!

Medmindre en sindsyg kvinde tilsviner dem med
Loegnhistorier (som de ikke toer ved sadister)

Det hele er del af fejlen i kvinder, de vil have
Aat de onde er staerkere fordi de ved
at de er de onde!

De har det simpelthen ikke, flok beskytter insinktet!!!!
Manden kan goere flere forskellige kvinder gravide,
Uden at vide med sikkerhed om han er faren til
Afkommet!!!

Hans beskytter instinkt daekker gruppen/flokken!
Kvinders, kun dem selv og afkommet!!

De vil have manden kun beskytter dem!
Ikke andre!

De er ligeglade med gruppen som helhed!

Hver eneste gang, de bliver taget, staar de og vasker
Oejne(graeder) og foeler en foelelse de ikke
bryder sig om!

Samtidig med, at de er skide ligeglade med det
de har gjort, som har gjort skade paa andre
paa en eller anden maade,men er kede af at
De er blevet opdaget!

For at faa manden til at beskytte kun hende
Lyver og tilsviner hun om andre kvinder overfor ham!

Hun lyver og tilsviner ikke manden overfor
Andre kvinder da det kan foere til tab af social
Status for hende selv og afkom!

Det derfor mange maend har faaet iden om at
Kvinder ikke er onde!

Kvinder selv syntes samtidig at maendene er onde!
Hun syntes og tror hun ved bedre og har stoerre
Indsigt end maend, selvom hun fra naturens side,
er udstyret med mindre regnekraft!

Alle hendes fantasiloese dumheder, gider de
ikke engang hoere paa!

De bliver tilsidst bare rasende og raaber af hende,
Hun vasker oejne og har ondt af sig selv!

Og raser over at de onde er staerkere!

Det hele koere i spaend, drivkraft flere steder
i hendes psyke!

Hen ved dybt inde hun er ond og hun vil have
At de onde er staerkere!!!! Hun vil ha det!

Maend som ikke gider hoere paa hendes dumheder!
Er staerkere og hun syntes at de onde!

Hun er overbevist om at de onde er sterkere og bedre!
Hun vil ha det!

Hun vil have de onde maend,
Medmindre hun faar fat paa en!

Saa vil hun ikke laengere!

Saa sidder hun og fantasere om
Om at baare de gode ogsaa var staerke!

Saa ved hun sin egen ondskab og vil bestemmes
over af de staerke gode!

Og alle maend vil vaere de staerke gode
Der redder de smukke kvinder!

Ect ect ect.......

Og de gode er staerkere!
Og sadiser er onde, hvis de tortere folk!

De burde tage og forstaa det!

Det skader afkommets overlevelses chancer
Hvis den ene af foraeldrene goer skade
paa den anden!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 06-01-11 15:30

On Thu, 06 Jan 2011 14:27:43 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:

> [...]

> Og sadiser er onde, hvis de tortere folk!

> De burde tage og forstaa det!

> Det skader afkommets overlevelses chancer

,,,,,,,,, her nogle stykker, ikan selv saette dem
Paa!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 06-01-11 19:19

On Thu, 06 Jan 2011 14:29:55 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:

> ,,,,,,,,, her nogle stykker, ikan selv saette dem
> [...]

Jeg har en roed plet paa venstre kind, der
beviser jeg har vaeret voldtaget!

Jeg har ikke haft sex siden jeg var 19!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 06-01-11 19:58

On Thu, 06 Jan 2011 18:18:39 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:

> Jeg har en roed plet paa venstre kind, der
> [...]

Der staar en oedelagt pik-statue, ude foran
Mit vindue, trampet flad, fyldt med huller,
Og der er ingen kugler i Kalaha spillet, der er i
Statuens fundament!

Det er sandheden fra Sandgaardsvej!
Det var en bombe paa lokummet, at Melatonin
(God Anti-Oxidant)
Bestilt i Benelux, blev sendt fra US!

Her i Boligforeningen Sct. Joergen
Hvoer Kaelderen er op!

Hvordaan har i det med lokums anti-oxidanter?

Hvordan har i det med jeres oekonomi?

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 06-01-11 21:07

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 06-01-11 21:13

Der var vist en stavefejl, sneg sig ind et sted!
Sadiser