Hente fillink til formular
Fra : Kurt G

Dato : 05-01-11 18:07

Hej.

Jeg har en formular, hvor jeg gerne ved klik på en knap vil hente stien til
et billede på min PC (og dermed også på serveren, da det j er et spejl).
Det er ikke til upload af billedet, men kun til stien.
Jeg kan selvfølgelig blot skrive stien ind i et tekstfelt, men er der ikke
en knap, der er født til det eller noget lignende?
Jeg ved godt, at der blevier noget med '/' og '\', men det kan vel klares
med lidt kodearbejde.

Mvh Kurt

Fra : scootergrisen

Dato : 05-01-11 19:16

Den 05-01-2011 18:06, Kurt G skrev:
> [...]
> en knap, der er født til det eller noget lignende?
> Jeg ved godt, at der blevier noget med '/' og '\', men det kan vel klares

Jeg har ikke prøvet det men prøv og se om dette kan bruges. Det vist
noget med det kun virker i ie.

function copyToClipboard(s) {
if (window.clipboardData && clipboardData.setData) {
clipboardData.setData('text', s);
}
}

<input type="button" onClick="copyToClipboard('billeder/billed1.jpg');"/>