Helbred 5 Januar 2011!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 05-01-11 14:57

Stod og kiggede paa et boernebillede
af mig selv som knaegt!

Og keger med idee'n om at paavirke cellerne
I min krop(nuvaerende tidspunkt), til at vaere atomare noejagtige
kopier af dem selv den gang forskellige
steder i kroppen!

Det kan jo lade sig goere!
Naar det kan lade sig goere, feks at paavirkem
individuelle atomer i folks Neurons, indtiol de
bliver skeloejede!

Det med cellerne, er jo at der gaar et hak af taelleren
Inde i dna'et , hver gang en celle deler sig!

For feks. at erstatte en celle der er doed!

Kvante Mekanik!

--
Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 05-01-11 15:09

On Wed, 05 Jan 2011 13:57:10 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:
> [...]

> Det med cellerne, er jo at der gaar et hak af taelleren
> Inde i dna'et , hver gang en celle deler sig!

> For feks. at erstatte en celle der er doed!

Naar det er muligt at paavirke folk paa den anden
Side af planeten, via "Quantum Entangelment"
Og manipulere individuelle atomer i deres neurons
Somm jeg har bevist igennem de sidste 2 aars tid
I nyhedsgruppen dk.politik!

Saa kan det andet ogsaa lade sig goere!

En nervecelle der sender et signal til en Brainstem
Og limbicsystem(og kroppen er fuldt med dem!)

(det er bare en anden maade at se paa)

Det ikke receptore der sender sinaler fra nethinden
Til hjernen!

Det er signaler til enden del af hjernen!
Hvis en nervecelle siger det goer av et sted,
Saa er det med at paavirke der hvor ens
limbic system(ser/foeler) noget, paavirke indtil
At cellerne rundt om nerve cellen er noejagtige
Atomare kopier af de celler der var rundt om nervecellen
Paa et tidligere tidspunkt!

Men, fra naturens side om god grund, har ens
brainstem en aversion mod smerte da det
indikere skade!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 05-01-11 15:15

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 05-01-11 15:38

On Wed, 05 Jan 2011 14:15:21 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:

> --
> Sane
> Peter
> Nordea Reg:9266 Kontonummer:8967125572

Har endnu ikke proevet det paa andre!
Men min nsoester har ondt i foden,
saa det er en oplagt mulighed, men jeg
Hader ideen og at sidde og roere ved syge
menneskers foedder og fremstaa som en charletan!

Og aevle om felter og aura osv.

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 05-01-11 16:09

On Wed, 05 Jan 2011 14:38:17 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:

> [...]

> saa det er en oplagt mulighed, men jeg
> Hader ideen og at sidde og roere ved syge
> menneskers foedder og fremstaa som en charletan!

Ps. Nervecellen som sender signalet og goer
opmaerksom paa at det goer ondt, virker jo som den
skal! Det er cellerne omkring den, som det er galt med!

Hvis nervecellen var oedelagt ville den jo ikke sende
signalet, saa er det noget med fantom smerter,
Som nok er en noed-loesning hvis der er stort udfald
af cellers signaler til limbic og brainstem, det er vist
Ogsaa mest et problem i vesten hvor folk bliver
Bedoevede under operationer eller eller eksplosioner
Hvor det sker pludselig! Brainstemmen og Limbic system
Er i tvivl, om kropsdelen er der eller ej!

Og goer opmaerksom paa kropsdelen engang imellem
for en sikkerheds skyld, eller hvis nu der forventninger
Om at den maskee er kommet tilbage!

Kunstig ben? Hvordan kan folk gaa uden at
benet er der? Det maa jop vaere der!

Saa pas paa der er en skade fordi det sender
ingen signaler, det betydr bare at brainstem og
limbicsystem virker! Men har brug for at forstaa
Konceptet med et kunstigt ben!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 05-01-11 16:12

On Wed, 05 Jan 2011 15:08:48 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:

> [...]

> Saa pas paa der er en skade fordi det sender
> ingen signaler, det betydr bare at brainstem og
> limbicsystem virker! Men har brug for at forstaa

Det jeg kom fra, er at det er cellerne omkring nervecellen
Der sender signal der siger der er en skade,
der skal paavirkes ikke nervecellen selv!