Nokia X6 og smilyes? +Games
Fra : sls \(2770\)

Dato : 04-01-11 23:44

Hej NG

Nogen her der har fået held til at få Smileys på Nokia X6?
jeg har prøvet med asms, men kan ikke få det til at virke. ;-(

Kunne også godt bruge en bunke spil til den, nogen der ligger inde med en
masse
Hvilke andre nokaier bruger samme spil og programmer som X6?

Mvh sls

Fra : Laziter

Dato : 09-01-11 00:43

"sls (2770)" <sls@FJERNsol.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> masse
> Hvilke andre nokaier bruger samme spil og programmer som X6?

Jeg kan heller ikke få smileys til at virke på X6, ret træls når nu den
fremstår som underholdnings-mobil.
Tilgengæld kan jeg få apps fra 5800'eren til at virke, i hvert fald nogle
enkelte, X6'eren er en viderebygning af selvsamme så det kan lade sig gøre
at bruge apps derfra også.
Så prøv at kigge lidt på hvad der findes til 5800'eren, måske noget af det
vil virke

Mvh
Benjamin

Fra : sls \(2770\)

Dato : 09-01-11 20:30

Takker for svaret, jeg har fundet lidt programmer og games fra n5800 og N97
som virker.
Har heldigvis også fået garmin mobile XT til at virke

Har læst om Treadsms til smilyes men er ikke helt sikker på om det vil virke
til X6, har prøvet en trail og
der kan jeg se smilyes i sms som folk skriver til mig, men jeg har ikke selv
kunne skrive nogen i trail udgaven.

Mvh sls