Donation
Fra : RC

Dato : 04-01-11 18:06

Heidi gør et STORT arbejde for at passe de små killinger,som andre fjolser
smider ud !
Hun gør det, fordi hun har et STORT hjerte og får intet økonomisk ud af det.

De ,som kan afse lidt penge,måske 50 - 100 kr ?, kunne det ikke være en ide,
at vi donorede lidt penge til hendes hjem for moderløse killinger?

Et forslag fra mig til jer..... :))

Her er hendes side :
http://tullebo.dk/

Venlig hilsen,
Anja.

Fra : Anelise

Dato : 04-01-11 18:22

"RC" <fakemail@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> De ,som kan afse lidt penge,måske 50 - 100 kr ?, kunne det ikke være en
> ide, at vi donorede lidt penge til hendes hjem for moderløse killinger?

Alle tiders idé, Anja, det vil jeg straks gøre, og for at gøre det lettere
for evt. andre bidragydere her i gruppen, anfører jeg her Tullebos konto i
Jyske Bank,
reg.nr. 5041 kontonr. 5190177

venlig hilsen og godt nytår til alle her i gruppen,
Anelise

Fra : RC

Dato : 04-01-11 18:31

> [...]
> Jyske Bank,
> reg.nr. 5041 kontonr. 5190177
>
> venlig hilsen og godt nytår til alle her i gruppen,

Super, Anelise !

Heidi kunne måske godt bruge lidt ekstra penge til noget,som hun gerne vil
have til de små kære,men økonomien rækker ikke til det.
Så kunne hun evt. trække lidt på os....

Nu har vi fedet den i julen med masser af julegaver...så mon ikke vi kan
afse lidt hjælp til Heidi med hendes KÆMPE hjerte :)

/ Anja.

Fra : Tove Krieger

Dato : 04-01-11 19:46

"RC" <fakemail@jubiimail.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Nu har vi fedet den i julen med masser af julegaver...så mon ikke vi kan
> afse lidt hjælp til Heidi med hendes KÆMPE hjerte :)

Selvfølgelig skal Heidi da have hjælp, det manglede da bare. Jeg sender et
bidrag afsted med det samme.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : oz3bto

Dato : 05-01-11 00:46

"Tove Krieger" <missminimiv@dk.invalid> skrev i en meddelelse

> Selvfølgelig skal Heidi da have hjælp, det manglede da bare. Jeg sender et
> [...]

Tjaa nu fandt jeg da noget at bruge de sidste 143kr på som stod tilbage på
min danske konto

Fra : Heidi

Dato : 06-01-11 19:17

<klip> Tjaa nu fandt jeg da noget at bruge de sidste 143kr på som stod
tilbage på
> min danske konto
</klip>

Tusind tak, det er utroligt sødt af dig :)

Mange hilsner Heidi
http://tullebo.dk
Kattehjem for nødstedte killinger

Fra : Heidi

Dato : 06-01-11 19:23

<klip> Selvfølgelig skal Heidi da have hjælp, det manglede da bare. Jeg
sender et

Hej Tove
Tusind tak - det er så sødt af dig :)

Mange hilsner Heidi
http://tullebo.dk

Fra : Bjarne S Nielsen

Dato : 06-01-11 08:24

Den 04-01-2011 18:21, Anelise skrev:

> [...]
> Jyske Bank,
> reg.nr. 5041 kontonr. 5190177
>
> venlig hilsen og godt nytår til alle her i gruppen,

Så er der afsendt en lille slat herfra også, og jeg håber, vi er mange,
der støtter, skønt det snart længe har været sidst på måneden,
budgetmæssigt, efter jul.

vh
Bjarne

Fra : Heidi

Dato : 10-01-11 15:46

<klip> Så er der afsendt en lille slat herfra også, og jeg håber, vi er
mange,
> der støtter, skønt det snart længe har været sidst på måneden,
> budgetmæssigt, efter jul.
>
> vh
> Bjarne

Hej Bjarne

Tusind tak for din donation.

Mange hilsner fra det lille kattehjem Tullebo, hvor killing Lasse søger nyt
hjem. Læs mere om ham på hjemmesiden :)
Han er den dejlig dreng...
/Heidi
http://tullebo.dk

Fra : Anelise

Dato : 10-01-11 17:43

"Heidi" <invalidVIRKERIKKE@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Mange hilsner fra det lille kattehjem Tullebo, hvor killing Lasse søger
> nyt hjem. Læs mere om ham på hjemmesiden :)

Kære Heidi

jeg har skam været inde og beundre ham og de to voksne misser, der også
behøver et nyt hjem, på din hjemmeside - men men men jeg _skal_ altså nære
mig, jeg har ikke plads til mere end de fire katte - og to hunde - som jeg
allerede har.
Men dejlige ser de alle tre ud, og jeg håber, de alle tre får et godt nyt
hjem.

venlig hilsen, Anellise

Fra : Heidi

Dato : 06-01-11 19:22

<klip> Alle tiders idé, Anja, det vil jeg straks gøre, og for at gøre det
> [...]
> Jyske Bank,
> reg.nr. 5041 kontonr. 5190177
>
> venlig hilsen og godt nytår til alle her i gruppen,
Hej Anelise

Tusind tak for donationen, som hjælper de næste killinger der dukker op .)

Mange hilsner
Heidi
http://tullebo.dk

Fra : Heidi

Dato : 04-01-11 21:04

> [...]
>
> De ,som kan afse lidt penge,måske 50 - 100 kr ?, kunne det ikke være en
> ide, at vi donorede lidt penge til hendes hjem for moderløse killinger?

Hvor er det utroligt dejligt at mærke velvillighed og hjælpsomhed her i
nyhedsgruppen - tusind tak for opbakningen :)

Jeg har pt. en killing som ingen vil adoptere (Lasse) da den har navlebrok.
Han er 4 mdr. og jeg har besluttet at få ham kastreret og samtidig få fikset
hans navlebrok. Han skal naturligvis også øremærkes og vaccineres 2, gang.
Så håber jeg harn kan få et hjem :)

Og så skal jeg på udkik efter et par nye killinge-kradsetræer. Med over 100
killinger der har været igennem her, trænger de til at blive udskiftet :)

Så ethvert bidrag modtages med hjerteglæde og potedask fra Lasse og
fremtidige beboere på mit lille kattehjem, Tullebo

Hilsen Heidi, Miver og Mulles mor
http://tullebo.dk

Fra : Ladyinred

Dato : 05-01-11 07:49

> [...]
>
> De ,som kan afse lidt penge,måske 50 - 100 kr ?, kunne det ikke være en
> ide, at vi donorede lidt penge til hendes hjem for moderløse killinger?

Jeg støtter bestemt også op om dette. Jeg har overført lidt til Heidi og
misserne.
Mange hilsner
Birgit

Fra : Heidi

Dato : 06-01-11 19:19

<klip> Jeg støtter bestemt også op om dette. Jeg har overført lidt til Heidi
og
> misserne.
> Mange hilsner
> Birgit
</klip>

Og tusind tak til dig herfra - hvor er det sødt af dig :)

Mange hilsner
Heidi
http://tullebo.dk

Fra : Heidi

Dato : 06-01-11 19:20

<klip> De ,som kan afse lidt penge,måske 50 - 100 kr ?, kunne det ikke være
en ide,
> at vi donorede lidt penge til hendes hjem for moderløse killinger?
>
> Et forslag fra mig til jer..... :))
</klip>

Hej Anja
Hvor er det sødt af dig at sætte dette i værk, tusind tak!

Hilsner fra Heidi og potedask fra Lasse - nu med grønne ører :o
http://tullebo.dk