Snørrebånd til løbesko.
Fra : Steffen

Dato : 04-01-11 17:32

Hvor køber i Jeres snørrebånd, når de gamle er slidt over.
Har været i både Sportsmaster og Maibom sko. De har kun de flade bomulds.
Jeg vil gerne have de "originalmonterede" fra f.eks Asics.
Hvad gør I?

Fra : Søren K Rasmussen

Dato : 04-01-11 18:39

> [...]
> Har været i både Sportsmaster og Maibom sko. De har kun de flade bomulds.
> Jeg vil gerne have de "originalmonterede" fra f.eks Asics.

Googler
http://www.spartoo.eu/accessories-accessories.php

Fra : Steffen

Dato : 04-01-11 22:57

"Søren K Rasmussen" <sk_ras@xxxit.dk> skrev i meddelelsen
> Hvor køber i Jeres snørrebånd, når de gamle er slidt over.
>
> Googler
> http://www.spartoo.eu/accessories-accessories.php

Ja OK i Frankrig :) Tænkte nok på noget lidt nærmere.

Fra : Henning

Dato : 04-01-11 20:18

On Tue, 4 Jan 2011 17:31:52 +0100, "Steffen" <steffena2@mail.dk>
wrote:

> [...]
>Har været i både Sportsmaster og Maibom sko. De har kun de flade bomulds.
>Jeg vil gerne have de "originalmonterede" fra f.eks Asics.
Når snørrebåndet er slidt, er skoen også slidt! Husk på, at en
affjedringen i en løbesko kun holder et par år eller ca. 1.000 km!
Derefter gør de mere skade end gavn.

Fra : Steffen

Dato : 04-01-11 22:53

"Henning" <no.mail@all.invalid> skrev i meddelelsen

> Når snørrebåndet er slidt, er skoen også slidt! Husk på, at en
> affjedringen i en løbesko kun holder et par år eller ca. 1.000 km!
> Derefter gør de mere skade end gavn.

Det har du sikkert ret i. I mit tilfælde er det dog hundehvalpen der har
gjort det af med snørrebåndet på den ene sko :)