Lidt kvantekoersel!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-01-11 14:04

Bjoernholt og Bjoernholts efterkommere
DJ Aelv og hans, Bodil Egeberg og hendes!
Sanne Hovgensen og hendes, og Sadist Nazisten
Der paastod hun var en Joede og muligvis
ogsaa var det!(bare nogle mordere og foraeddere)

Er blevet gidsler i en magtkamp med mig selv
Anno 1998-2005 der omkring!

Hvor jeg sidder og paavirker med kvante mekanik,
Til at jeg skal have et daarligt liv, og aldrig maa
faa det jeg har lyst til! Aldrig maa have lyst til noget!
Alting skal goeres paa en maade som er grim for
mig osv osv......
Og modbydeligheden
"goer det der er bedst for Karsten Bjoernholt"

Paavirkning med Quantum Entangelment i
kombination med en Singularitet!
(der sker nogen ting med tiden)

Indtil videre ser det sort ud, for Bjoernholt og Co!

Da jeg naegter at forhandle med Terrorister!

Umiddelbart virker det som om, at det der er
Bedst for Karsten Bjoernholt er at
"Goer det der er bedst for Karsten Bjoernholt"

Bliver lavet om til:
"Goer det der er bedst for Peter Nicolaysen-250473-1459"

Det kvante Mekaniske Mareridt er aegte,
Og Bjoernholt og Co kommer i for altid!

Det samme gaelder det genetiske affald
han har produceret!

Jeg ved alt dit lort!
Jeg er det dummeste svin i Universet
hvis det er noedvendigt!

Svaekling!

Det var idioten selv der torterede mig til at goere
Noget for folks religion! Saa jeg kunne blive kendt
Som en religioes idiot!

Jeg har gjort universet
(unified law of everything ud i begyndelsen i ingenting)

Jeg har ogsaa gjort folk, saadan jeg kan goere Religion!

Foerst der kan jeg goere noget for den!

Jeg ved hvad du taenker!

Tidsparadoks

Skod A R(ER) A

PS. DIT

FUCK DIG!!!!

--
Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-01-11 14:30

On Tue, 04 Jan 2011 13:04:12 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:
> [...]

> (unified law of everything ud i begyndelsen i ingenting)

> Jeg har ogsaa gjort folk, saadan jeg kan goere Religion!

Nej, egentlig ikke fuck dig!
Det er Bjoernholt der var og er fejlen!
Ikke mig! Og ja, Peter Nicolaysen (mig)
Har stadigvaek et lille ar paa hoejre skulder,
fra Engesvang!