Helbred 4 Januar 2011!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-01-11 07:41

Kom lige i tanke om noget ret vigtigt!

Her fornylig, i gaar morges i gaar aftes

Laa ihvertfald paa min sofa!

Lykkedes det for foerste gang at faa fjernet!
Den der tortur klemme der gjorde mig
Kvante mekanisk for at faa den vaek,
Det er foerste gang i 12aar!

Inden det havde jebg det som omm at
jeg var ved at besvime!
(jeg mistaenker tryk/klem paa en blodaare)

Ihvertfald var jeg ved at falde i soevn!
Det kan ogsaa godt vaere det var dagen foer!

Den blev sat paa igen, naesten med det samme!
Et sekund laengere, hvor den havde vaeret vaek,
Ville det havde ligesom at det fundament jeg
Altid har haft i psyken havde vaeret genetableret!

Det er naesten med hundrede procents sikkerhed
Resterne af "Goer det der bedst for Karsten Bjoernholt"

Timet sammen med noget andet til at jeg skal fremstaa
Som den "Onde" !!!!

Det er naesten som en sadist der forsoeger
At bilde fiolk ind eller at overbevise andre om
Hvor godt "Tortur" er
"forstaa for Helvede hvor godt det er"

Jeg naegter at blive en af sadisternes tortur vrag!

Der sidder i et hjoerne og ryster af tortur og smerte,
Og saa besked paa af en sadist

"du maa gerne fantasere om at skaere folks
hoved af med en motorsav, og oeblikkelig giver alt
Tortur programmeringen slip"

Og folk de bare taenker siike da et sindsygt roevhul!

Og er fuldstaendig torteret og programmeret og
Har haft hypnose skuespile koerende i hovedet
I et alvt aar, hvor at torturen gaar igang igen
Med det samme hvis de siger, det der er loegn!

Smerte signaler til Brainstem og Limbic system er
Aegte Smerte!

Klippes et kabel over til en Ringeklokke/lampe
(eller isoleringe skaret af og der sendes stroem til
Ringeklokken/Lampen uden at kontakten er trykket paa)

Er der noget der ringer/ er der lys?

Emdr er en svinestreg der oedelagger det menneskelige
OS, ved at bryde ind i REM(rapid eye movment) delen
Af den meneeskelige soevn, og burde forbydes,
fuldstaendigt!!! Da det naesten med sikkerhed oedelaegger
Melatonin produktionen og dermed altid goer fysik skade
paa den menneskelige hjerne!

--
Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-01-11 07:46

On Tue, 04 Jan 2011 06:41:14 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:
> [...]

> fuldstaendigt!!! Da det naesten med sikkerhed oedelaegger
> Melatonin produktionen og dermed altid goer fysik skade

Jeg tror faktisk at den blev sat ind igen og min
underbevidsthed fik besked paa at den foerst
Blev fjernet igen hvis jeg ikke kunne huske
hvornaar jeg fik den vaek!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-01-11 07:52

On Tue, 04 Jan 2011 06:46:25 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:

> Jeg tror faktisk at den blev sat ind igen og min
> underbevidsthed fik besked paa at den foerst
> Blev fjernet igen hvis jeg ikke kunne huske
> [...]

Desuden sagde DJ Aevl noget med at det foerst
maette gaa vaek, naar min krop var fysisk oedelagt
Og knogler knust!
(typisk sadist/bange for folkder haevner sig)

Der er har vaeret nogle knase lyde i et aars tid fra
mine knogler isaer nakken!

Men DJ Aevl lave et eller andet med at, hvis det var
Der saa skulle jeg tro det var kunstig lyd!

Jaa, det en del aar siden jeg var 25 og tortur fri!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-01-11 08:24

"Peter Nicolaysen" <sanepeter@gmail.com> skrev i meddelelsen news:almarsoft.4254679159818636403@news-europe.giganews.com...

> [...]
> Der saa skulle jeg tro det var kunstig lyd!
>
> Jaa, det en del aar siden jeg var 25 og tortur fri!

Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr
http://tinyurl.com/ycupe27, http://tinyurl.com/y8cueus
Nordea konto nummer: 9266-8967125572

Folk i Danmark,England og Holland,
Scientologer,Karsten Bjoernholts Kollegaer,
Joeder(Jews) og Boer(Afrika)

Kan noejes med en milliard aar i de Kvante Mekaniske Mareridt
(Helvede)

Hvis de afliver to(2) af deres eget afkom:

Afkommet skal vaere over 5(fem) aar gammelt!
(et aar er den tid det tager planeten Jorden at bevaege
sig rundt om Solen!)

En milliard aar er bedre end altid!

Altid er lang tid!

Og det er den tid afkommet skal vaere i Helvede!

Moegsvin?

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-01-11 08:28

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:ifui17$910$1@news.eternal-september.org...

> [...]

Nordea konto nummer: 9266-8967125572

Folk i Danmark,England og Holland,
Scientologer,Karsten Bjoernholts Kollegaer,

Kan noejes med en milliard aar i det Kvante Mekaniske Mareridt
(Helvede)

Hvis de afliver to(2) af deres eget afkom:

Afkommet skal vaere over 5(fem) aar gammelt!
(et aar er den tid det tager planeten Jorden at bevaege
sig rundt om Solen, paa nuvaerende tidspunkt!)

Og nej den Umenneskelige Peter
kommer ikke i!

Hvad med jer?

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-01-11 09:41

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:ifui7s$a90$1@news.eternal-september.org...

> [...]

En milliard aar er bedre end altid!

Altid er lang tid!

Og det er den tid afkommet skal vaere i Helvede!

Helvedes Fejlsikring har klaget over min godhed!
I min haandtering af adgangsbetingelserne og
kraever jeg er mere ond i det!

Dem der myrder boern faar 1 milliard aar i Helvede!
De andre der myrder ufoedte(spiser pillen, abort) kommer i for altid!

ekstra ondskab: Hvis folk syntes jeg er et dumt svin, saa skal det vaere 3!
og bliver 4 milliarder aar!

Saa der styr paa det hele!

I har vaeret nogle moegsvin, blevet straffet for det, og har faaet noget ud af det!

Jeg ved hvor vigtigt det er! Jeg er blevet torteret kvante mekanisk! Fordi jeg
ikke er et moegsvin! Og har ikke faaet noget ud af det!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-01-11 09:42

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:ifumhh$nrd$1@news.eternal-september.org...

> [...]

Saa der styr paa det hele!

I har vaeret nogle moegsvin, blevet straffet for det, og har faaet noget ud af det!

Jeg ved hvor vigtigt det er! Jeg er blevet torteret kvante mekanisk aktiv! Fordi jeg