Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Farveprofil - Win 7
Fra : Jesper Christopherse~

Dato : 03-01-11 23:43

Hej.

Jeg har netop kalibreret min Win 7 pc med Spyder Pro 2 - men hvordan i
al verden for jeg computeren/skærmen til at arbejde med den pågældende
profil.

Jeg kan godt finde profilen under alle profiler under farvestyring - men
når jeg markerer den og trykker tilføj så åbnes en dialogboks hvor det
virker som jeg jeg skal finde profilen...men det har jeg jo.....

Med andre ord: Hvordan tilføje/tilknytter jeg profilen til skærmen i Win 7?

Ih altså hvor ville jeg gerne forstå alt dette med farvestyring....

mvh

Jesper

Fra : Jubi

Dato : 03-01-11 23:53

"Jesper Christophersen" <christop@post1.dknet.*.dk> skrev i meddelelsen
> Hej.
>
> Jeg har netop kalibreret min Win 7 pc

Nå, tillykke med det. Har du taget fotografier eller en video af det du
kan henvise til?

--
Tårnet: Delta 351, trafik jeres klokken 10, 6 kilometer.
Delta 351: Tårn, giv os et andet tip, vi har digitale ure.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 04-01-11 11:18

I stedet trykker du "Use as default profile"

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 04-01-11 11:25

UPS. Glemte lige at skrive at dette gøres på Devices tab'en. Kryds i
"Use my Settings" Add og så er den der.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Jesper Christopherse~

Dato : 04-01-11 17:24

Den 04-01-2011 11:25, Jens Peter Karlsen skrev:
> UPS. Glemte lige at skrive at dette gøres på Devices tab'en. Kryds i
> "Use my Settings" Add og så er den der.
>
> Regards Jens Peter Karlsen.

Hej Jens.

MANGE tak - så er den i vinkel...så skal jeg bare på et tidspunkt se, om
jeg kan finde ud at få min printer kalibreret, så det jeg ser på skærmen
er det samme som det der kommer ud på print rent farvemæssigt...

(og også tak for dine svar til mig i anden gruppe vedr. flv-filer...

mvh

Jesper