Helbred 3 Jan 2011!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 03-01-11 07:55

Ved at fjerne en del programmering/emdr
hvis foremaal er at faa mig til at fremstaa
som en sindsyg i andre menneskers oejne!

Det er enn del Bjoernholt selv sagde plus
Det der er sat igang af
"Goer det der er bedst for Karsten Bjoernholt"

--
Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 03-01-11 08:30

On Mon, 03 Jan 2011 06:54:59 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:
> [...]

> Det er enn del Bjoernholt selv sagde plus
> Det der er sat igang af
> "Goer det der er bedst for Karsten Bjoernholt"

Igaar skrev jeg noget, som faktisk er ulovligt i dette land
Det er anden gang jeg har skrevet noget der egentlig
Bliver anset for at vaere ulovligt!

Begge gange er det paa grund af:
"Goer det der er bedst for Karsten Bjoernholt"
Deuseden faar det mig ogsaa til at fremstaa
som en slags voldelig vanvittig i en del menneskers
oejne!

Det er lidt irriterende, men det viser mine
Holdninger til nogen ,deres valg og handlemaade!

Men er ikke noget jkeg ville skrive hvis der ikke
Blev lagt pres paa af programmering!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 03-01-11 09:54

On Mon, 03 Jan 2011 07:30:09 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:

> [...]

> Det er lidt irriterende, men det viser mine
> Holdninger til nogen ,deres valg og handlemaade!

> Men er ikke noget jkeg ville skrive hvis der ikke

Ogsaa ved at fjerne et forsoeg paa logik oedelaeggelse!

Der gaar ud paa at saette lighedstegn mellem noget
Der er "rigtigt og godt" og noget der er "forkert og ondt"
Og derefter forsoeger at antyde at det er derfor
at det der er "rigtigt og godt" er forkert og ondt!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 03-01-11 10:02

On Mon, 03 Jan 2011 08:54:23 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:

> [...]

> Og derefter forsoeger at antyde at det er derfor
> at det der er "rigtigt og godt" er forkert og ondt!

Forholdsvis simpelt, men det er lidt anderledes,
Naar det er bakket op af smerte signaler sendt ind
Til min brainstem og limbic system og samtidig
Det eneste der egentlig stritter imod er

"Du maa kun goere det der er absolut livsnoedvendigt"

Og

"Goer det der er bedst for Karsten Bjoernholt"

Plus den sikring jeg selv lavede!

Men de smerte signaler sendt ind, lykkes det,
At overbevise mig om atm det der er rent godt og rigtigt
er forkert og ondt!

Saa eksistere menneskeheden ikke!

Det er quantum entangelment plus paavirkning
igennem en singularitet!

Alle Religioese Mirakler er Kvante Mekanik!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 03-01-11 16:34

<sanepeter@gmail.com> wrote:

> [...]

> Og derefter forsoeger at antyde at det er derfor
> at det der er "rigtigt og godt" er forkert og ondt!

Er vaagnet mere op er mere naervaerende,
Men samtidig er det tydeligt at jeg mangler i naerheden
Af 40 procent af min IK!

Det virker naesten som om, programmering lukker
Mig ned i hjernen i et tidsrum, og bagefter vaagner
Mig op og naesten siger Tada "all better now"

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 03-01-11 16:50

On Mon, 03 Jan 2011 15:33:43 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:

> [...]

> Det virker naesten som om, programmering lukker
> Mig ned i hjernen i et tidsrum, og bagefter vaagner
> Mig op og naesten siger Tada "all better now"

Kors med de maengder af fiskeolien jeg har spist de
Sidste par aar, der staar to plastik poser fyldt med
Fiskeolie nede fra Fakta(18kr) jeg spiser et par stykker
Og stiller boetten i en plastik poese(fraadseri)

Efter softwaren i mit alarmsystem blev lavet om saa
Roer jeg dem ikke, naar jeg har vaeret ude af
lejligheden!

Jeg naenner ikke rigtig og smide dem ud,
Og kan ikke give dem til andre!

Har man foerst en gang proevet at bloede fra munden,
Roede oejne osv... saa passer man paa!

Bjoernholt og co: syntes selvfoelgelig det skal
Vaere forfoelgeses vanvid, lige indtil jeg husker!

"Bare selv find paa en god grund til at det her har
foregaaet, men grunden maa ikke vaere at han
(Bjoernholt) har gjort noget forkert"

Saa sidder man der og skal finde en grund til
at vaere torteret i det omfang!

Ingen fjender! Ingen forbrydelser!
Personen der har gjort det, har ikke gjort noget
forkert??????

Foerst tvinges man naesten til at accepter at tortur
ikke er forkert uanset hvad,

Og hvordan har han ikke gjort noget forkert?

Jeg har ikke gjort noget!

???????

Folk maa have bildt ham noget ind om mig bag min ryg?

I kan godt se hvor det baerer hen af!!!

Og det er forraedderi i et demokrati at programmere
Vaelgerne til at stemme paa et bestemt politisk parti!
(ihvertfald med emdr og hypnose)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 03-01-11 17:11

<sanepeter@gmail.com> wrote:

> [...]

> Det virker naesten som om, programmering lukker
> Mig ned i hjernen i et tidsrum, og bagefter vaagner
> Mig op og naesten siger Tada "all better now"

Det maa have vaeret i 98, inden jeg blev pakket ind i
emdr og hypnose, min far myrdet og jeg sat i en trance,
Og sat til at forestillet mig at jeg skoed ham, mens det
Blev optaget af Bjoernholt! Men jeg vidste ikke
Hbvilket rum det havde foregaaet i, jeg troede
Var koekkenet da jeg talte med Frederikssund politi!
(det er det forkerte rum jeg forestillede mig)

Men bare det at vaere tvunget til at forestille sig
Det pga. Programmering, er saa mareridtsagtigt!

Tvunget til at forestille sig goere noget man
aldrig kunne finde paa, og det er fuldstaendigt virkeligt!
(naar man forestiller sig det,men foelelser var koblet fra!)

Og senere gaa over til din mor og slaa hende, koeb
Et billede og haeng paa vaeggen ved siden
Af dit fjernsyn og snif lightergas
(skjule skaderne fra testosteron og melatonin mangel)

Truslen er indforstaaet: bliv en voldelig vanvittig, eller mist
endnu et familie medlem!

Jeg noejedes med at raabe af personen og tage fat
i hende, og pastaa jeg har slaaet hende!
(jeg har aldrig slaaet en kvinde i mit liv)

Og for slet ikke at tale om at blive sat at sige at
"Jeg vil kneppe kvinder med en hund" foran et kamera

Fordi hvis jeg ikke kan lide DF saa vil jeg aabenbart
Have dem kneppet af muslimske hunde!

Jeg saa det i sjove hjemme videoer for en del aar siden!

Men saa kan i sidde og grine af det mest torterede
Menneske der nogensinde kommer til at eksistere!

Det var saa pga af seratonin mangel(noget med maven)
, jeg gik med til at proeve emdr!

Det var efter jeg kom hjem fra hospitalet i 98-99
Efter at have spist 70-100 stk Paracetamol!

Jeg vaagnede op nogen timer senere og kom
paa hospitalet, fordi jeg ikke ville kroebles af det!

(Bjoernholt og DJ aevl stod og aftalte at give
Paracetamol skylden, DJ Aevl sagde ordret: vi kan goere
hvad vi har lyst til og give paracetamol skylden)

Hele situationen med det paracetamol virker ogsaa
underlig, jeg mener det var efter at jeg skrev her
I nyhedsgrupperne: at se et medlem af det politiske
parti DF roere ved Dannebrog er det samme som
At se en Paedofil toerre saed af i en boerne jakke!
(eller noget i den retning)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 03-01-11 17:23

On Mon, 03 Jan 2011 16:10:34 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:

> [...]

> parti DF roere ved Dannebrog er det samme som
> At se en Paedofil toerre saed af i en boerne jakke!

Naja emdr til at oedelaegge soevn og fjerne eller
forsoege at fjerne sex lyst!

Og forsoeg paa atm goere mig til en perverser!
(det er ikke lykkedes)

Heller ikke Alkoholiker,pille misbruger, nazist eller
Noget af det andet!

Oekonomisk uansvarlig(Bjoernnholt)
Og
Du maa ikke have nogen penge sidst paa maaneden
(DJ Aevl)

Er lykkedes i 6 maaneder nu!
Men jeg har overlevet 12 aar!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 03-01-11 17:28

On Mon, 03 Jan 2011 16:22:45 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:

> [...]

> Oekonomisk uansvarlig(Bjoernnholt)
> Og
> Du maa ikke have nogen penge sidst paa maaneden

Og nej, jeg har ikke faaet en erstatnig,
og jeg blev voldtaget af to maend og tre kvinder!
( jeg tror faktisk det var tre maend nu jeg taenker over
det)

Og det er Kalium og C-vitaminer jeg indtager!

Og en del jern, det er noedvendigt fordi jeg
ikke spiser leverpostej laengere!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 03-01-11 17:58

On Mon, 03 Jan 2011 16:28:10 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:

> [...]
> det)

> Og det er Kalium og C-vitaminer jeg indtager!

> Og en del jern, det er noedvendigt fordi jeg

Det meget haardt, problemet er selvfolgelig
Det helst skulle vaere noget andet der er haardt!