Synkronosering af Iphone
Fra : Lars

Dato : 02-01-11 08:42

Hej

Jeg er ikke særlig imponeret a Iphone...

Jeg ville sync min nye Iphone4 med min adressebog.
Jeg valgte at slette min Outlook adressebog, så den var tom.
Jeg regner så med at kontakterne på telefonen bliver kopieret
til adressebogen på computeren... Men NEJ - Itune vælger, at
slette Alle mine kontakter på min telefon.... Hvor smart er det
lige???

Kan man dog ikke selv bestemme om det er computeren eller telefonen
der er "master"

mvh
Lars

Fra : Chano Andersen

Dato : 02-01-11 19:33

Den 02-01-2011 16:41, Lars skrev:
> Kan man dog ikke selv bestemme om det er computeren eller telefonen
> der er "master"

I iTunes, vælg telefonen under "Enheder", vælg punktet "Info".

I bunden af info siden har du en gruppe kaldet "Avanceret", der kan du
sætte hak ved om oplysninger på telefonen skal erstattes. Hvis du ikke
sætter hak der, bør der ikke overskrives noget som helst.

- Chano Andersen

Fra : Lars Raaby

Dato : 02-01-11 20:34

Den 02-01-2011 16:41, Lars skrev:
> Hej
>
> Jeg er ikke særlig imponeret a Iphone...

Jeg har selv en Iphone 4 som jeg er rimelig tilfreds med med
Itunes er da det værste lort der findes. Den kan åbenbart kun
bruges til musik og ikke andet. Jeg havde før en SE hvor jeg
brugte My Phone Explorer og det program var jeg utrolig glad for.
Der kunne jeg rediger telefonbog og skrive sms på computeren. Der
var også mulighed for at ændre i uret så den passer. Nu er den et
halvt minut bagefter.

--
Venlig Hilsen
Lars Raaby