AK kattegrus kan redde killinger :)
Fra : Heidi

Dato : 01-01-11 18:41

Hej NG
Og godt nytår :)

Som nogle måske ved, så har jeg åbnet et lille kattehjem for nødtedte
killinger i Vordingborg og omegn.
http://tullebo.dk

Hvis man bruger AK kattegrus (AK cat litter) så kan man via Tullebo, dels
købe det billigt, få det leveret fragtfrit på ens adresse (altså kun i DK)
samt at for hver 1/4 palle man køber (20 poser) kan vi redde en killing
(dækker dyrlægetjek, ormekur og vaccination)
Det kræver bare at man køber 20 poser (man kan evt. købe sammen med ens
venner)
Læs mere på http://tullebo.dk/kattegrus.html

Vi har haft ialt 32 killinger siden vi åbnede j juni 2010 :)
Pt. har vi 2 killinger klar til adoption, så hvis du eller nogen du kender,
lige står og mangler en sød hunkilling "Lotte" og en superkælen hankilling
"Lasse" som sig endelig til :) - http://tullebo.dk/aktuelt.html

Mange hilsner fra Heidi
Miver og Mulles mor

Fra : Dan Andersen

Dato : 01-01-11 19:40

Hvorledes stemmer dette indlæg overens med fundatsen for nyhedsgruppen og
reklamering?

Fra : Anelise

Dato : 01-01-11 20:46

"Dan Andersen" <dan@dbamott.dk> skrev i en meddelelse
> Hvorledes stemmer dette indlæg overens med fundatsen for nyhedsgruppen og
> reklamering?
>

> "Heidi" <invalidVIRKERIKKE@hotmail.com> skrev i meddelelsen

Jeg kender ikke noget til en evt. fundats for nyhedsgruppen, men her i
gruppen kender vi alle til Heidis kæmpearbejde med at skaffe hjem til
uønskede killinger, så jeg vil mene, at det er helt i gruppens ånd med et
sådant indlæg.

Godt nytår, Heidi, og held og lykke med dit store og uegennyttige arbejde
for kattene.

venlig hilsen, Anelise

Fra : Tove Krieger

Dato : 01-01-11 21:05

"Dan Andersen" <dan@dbamott.dk> skrev i meddelelsen
> Hvorledes stemmer dette indlæg overens med fundatsen for nyhedsgruppen og
> reklamering?

Fundats eller ej, så synes jeg lige at du bør vide, at kattegruppen er en
helt speciel gruppe. Vi er allesammen mennesker der brænder for kattenes
velfærd, de er i den grad udstødte og forfulgte her i vort samfund, og det
kan vi altså ikke være bekendt.

Hvis du kendte Heidi som både jeg og andre gør, så ville du vide at hun er
et godt, og uselvisk menneske med et stort og varmt hjerte der banker for de
hjemløse katte. Hvis du tror at hun "reklamerer" her i gruppen for at tjene
kassen, så mu du meget gerne tro om igen. Hun har ingen profit overhovedet
ved det hun gør - snarere tværtimod, så derfor hører hendes indlæg absolut
ikke hjemme i nogen markedsgruppe, som du åbenbart så stærkt føler dig
foranlediget til at påpege.

Jeg vil til enhver tid forsvare Heidi's forsøg på, at hjælpe disse hjemløse
små dyr, og jeg er næsten sikker på at mange her i gruppen føler det på
samme måde.

Godt Nytår.

P.S. Det er ikke så velset heller at topposte når man svarer på et indlæg.
Det er mere hensigtsmæssigt at skrive under det man svarer på.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Ragna

Dato : 02-01-11 13:00

Tove skrev:
>Jeg vil til enhver tid forsvare Heidi's forsøg på, at hjælpe disse hjemløse
>små dyr, og jeg er næsten sikker på at mange her i gruppen føler det på
>samme måde.

Godt og diplomatisk svaret begge to.
Jeg må indrømme, at jeg straks, da jeg så indlægget, var begyndt at
formulere et knapt så venligt svar, som det I to præsterede.
Hatten af for jeres indlæg, og en stor hilsen med alle gode ønsker og tak
til Heidi for hendes uegennyttige arbejde for de dyr, der ikke kan forsvare
sig selv.

Godt nytår til dem, der ikke går i alt for små sko!

--
Mange hilsener fra Ragna.