Chokolade!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-01-11 16:20

Tog mig selv i at aede chokolade og drikke
Sodavand, selv om jeg egentlig ikke havde
lyst til chokolade:

Det er nok det der er bedst for Karsten Bjoernholt
At goere mig til en fed idiot!

Jeg koere samtidig mod Scientologernes mordforsoeg
paa menneskeheden, see der er en mand der burde
vaske Oejne som en kvinde!

Foerst sidder han og hyler og skriger fordi han udsat for
Noget grimt, og naar jeg vil hjaelpe ham saa det
Foerste han goer det er at sidde og sende billeder
Og koncepter tilbag af baadshagere osv.

Den skide pirat, det hele drejer sig om at binde sig fast,
Og lave en masse knuder, saa jeg hele tiden er til
raadighed for hans skraemte Brainstem!

Og han sidder og famler rundt, og har naesten faaet
Menneskeheden udryddet flere gange!

Og af en eller anden aandsvag grund tror han det
Er bedre at tortere en masse andre, indtil
Jeg hjaelper dem goere de ting han vil have dem til!

Der er virkelig mennesker der er alvorlig torteret!
Og naar roevhuller sender smertesignaler ind til
folks brainstem, samtidig med at de forsoeger at skjule
det fra deres bevidsthed!

Saa er det svineri, der fjerner opmaerksojmhed fra
dem der virkelig har brug for hjaelp!

Og skulle et par stykker af dem, selv formaa at oege
Sandsynligheden for at det de vil have til at ske,
kommer til at ske for at faa smerte vaek!

Og en brainstem er bildt ind af grunden er en anden
end kunstige signaler sendt ind til, pga programmering
eller psychonauteri eller hvad de kalder!

Saa er der stadigvaek uanset hvad stoerre
sandsynlighed for at faa en der ved hvad der
virkelig foregaar, til at goere det for dem!

Isaer naar der allerwede ligge et tortursystem
i forvejen!

"Der siger goer noget for folks religion!"

Og nej, Scientologer ved ikke en skid om
Kvante Mekanik i 70'erne eller
Kvante samme fletning eller rettere
udfletning/udflytning

--
Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-01-11 16:54

On Sat, 01 Jan 2011 15:19:46 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:
> [...]

> i forvejen!

> "Der siger goer noget for folks religion!"

> Og nej, Scientologer ved ikke en skid om

For slet ikke at tale om
"du skal tro du er den onde, du skal vide du er ond"

Ect ect..

Og nej jeg har aldrig vaeret en Scientolog!
Bortset fra at folk beskylder mig for
At blogge i nyhedsgrupperne(logge)
Og det er egentlig videnskab!

Men jeg har aldrig vaeret et medlem af den gruppe!

Og jeg har den viden til raadighed som goer jeg ved
Jeg er istand til det! Og jeg er udsat for smerte
Fra emdr som min brainstem vil af med!

Og jeg ved hvad en singularitet goer ved tid!

Noget ingen "scientologer ved/vidste dengang"

Og jeg har bevist at jeg er istand til at goere de ting!

Og det er mig der logger videnskab!

Hvad tror i selv der sker, med nutiden, hvis en skide
Heks ikke bliver fjernet, inden hun faar den ide
At hun vil hekse Frankrig ud af eksistens i 1700 tallet!

Fordi konceptet med at saette ting ind eller fjerne dem
Fra et computerspil med en hexidecimal editor som
Hex workshop eller AXE, ved at gemme et spil hente det ind,
Koebe nogle ting og gemme det igen!

Koere en compare paa de to filer og finde forskellene!
Forskelle som angiver penge til raadighed og en rumstation
Eller to ekstra "Gal Civ-stardock entertainment"

Eller en lampe i et andet spil!

Konceptet ligger i min underbevidsthed!
Og de vil alle sammen haegte sig paa og torter
Sig til ting! Det er at binde knuder og baadshager sat ind
Og hvad ved jeg(og jeg ved)

Hold op med at vaere dumme svin!

Og med DF loes herhjemme, hvad var der sket uden
Churchill?

Og panserslaget ved kursk????????

Det kostede ubaaden kursk livet at bruge
Store Peter som ovelses maal!

Og de russiske T34 gik ikke ned!

Naeste gang kvaser jeg Guderians Kranie i Krybben
Som baby!

Og Prien slipper ikke ind i Scapa Flow!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-01-11 17:16

On Sat, 01 Jan 2011 15:53:51 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:

> [...]

> Store Peter som ovelses maal!

> Og de russiske T34 gik ikke ned!

> Naeste gang kvaser jeg Guderians Kranie i Krybben

Jeg tror heller ikke de har noget imod det!
Naar man taenker paa hvor mange tyske boern
Der ville holde op med at eksistere hvis
Der bliver gjort boevl ved panserslaget i Kursk!

I ved selv hvor meget Russisk saed der blev leveret til
Berlin og omegn!